دبیر دهمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی از تمدید ارسال آثار به دبیر‌خانه این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 08 June 2015
به گزارش تابناک یزد ، "علي غياثي ندوشن" با بيان اين كه دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی امسال برای سومین سال متوالی در یزد برگزار خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان حداكثر تا 15 تیرماه فرصت دارند كه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال كنند.

به گفته وي، تاکنون 40 اثر به دبيرخانه جشنواره كه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مستقر است، ارسال شده و جشنواره نيز در ایام دهه کرامت در روزهای ۲۵ تا ۲۷ مردادماه برگزار خواهد شد.

غیاثی ندوشن با بیان این که بخش مسابقه جشنواره در دو گروه موضوعی برگزار می‌شود، زندگی حضرت امام رضا(ع)، کرامات آن حضرت، مریدان و شاگردان و زائران امام رضا(ع) و نیز فاطمه معصومه خواهر گرامی آن حضرت، امام هشتم و حضرت شاهچراغ(ع)را از جمله موضوعات اصلی جشنواره خواند.

وي گروه دوم بخش مسابقه را شامل موضوع سبک زندگی رضوی اعلام كرد و گفت: این بخش شامل تمام فیلم‌هایی است که با استفاده از بهره‌مندی از سیره و سبک زندگی رضوی و ویژگی‌ها و سجایای حضرت امام رضا(ع) نظیر رافت، مهربانی، احسان، نیکوکاری و غيره تولید شده باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین با بیان این که جوایز جشنواره نیز اعلام شده است، افزود: جوایز نقدی جشنواره در بخش‌‌های مختلف از ۲۰ تا ۷۰ میلیون ریال به اضافه تندیس طلایی جشنواره و دیپلم افتخار خواهد بود که در فراخوان به تفکیک به آنها اشاره شده است.

غياثي در پايان هم در مورد بخش‌های جنبی جشنواره بیان کرد: برنامه‌های متنوعی همچون برگزاری بخش‌های جنبی، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های پژوهشی و مروری بر آثار فیلمسازان مطرح در حوزه فیلم کوتاه از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در اين دوره از جشنواره ملی فیلم رضوی است.

گفتني است؛ هنرمندان فیلمساز می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به پورتال شمس توس به آدرس www.yazdshamstoos.ir مراجعه كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار