رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بیمارستان تک تخصصی مادارن و نوزادان (آیت الله طالقانی) از روز شنبه هفته آینده به صورت رسمی افتتاح می شود و آماده پذیرش و ارائه خدمات به مادران باردار و نوزادان بیمار است.
کد خبر: ۴۴۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 29 June 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛دکتر علی دل پیشه  اظهار کرد: این بیمارستان خدمات پیش، حین و بعد از زایمان را به مادران باردار و نوزادان تازه متولد شده ارائه می دهد.
 
وی افزود: این بیمارستان دارای بخش های مختلف، هفت اتاق اختصاصی عمل زایمان طبیعی اختصاصی (LER )، سه اتاق عمل سزارین، 20 تخت ویژه نوزادان (NICU)، سه تخت ویژه مراقبت زنان، و بخش های بستری زنان، آزمایشگاه، رادیولوژی دیجیتال، تخت بستری اورژانس، اورژانس، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی قلب و داروخانه است.
 
دکتر دل پیشه تاکید کرد: همچنین برای رفاه حال مادران بیمار و همراه هان آنها اتاق های ویژه ای تعبیه شده است تا این افراد هنگام حضور در بیمارستان از رفاه نسبی برخوردار باشند.
 
وی یادآور شد: پیش از این خدمات به ماداران باردار و نوزادان در بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) ایلام انجام می شد که به علت نامناسب بودن فضای فیزیکی در داخل بیمارستان و حجم بالای ترافیک و تردد در محوطه های اطراف بیمارستان ایجاد یک بیمارستان ویژه ماداران باردار نیاز ضروری در استان بود.
 
وی با بیان اینکه بیمارستان تک تخصصی مادران و نوزادان در بلوار شهید بهشتی و تقاطع شهید خرم رودی واقع شده است، گفت: از روز شنبه با انتقال تجهیزات و امکانات بخش زنان و زایمان بیمارستان شهید مصطفی به بیمارستان تک تخصصی زنان و نوزادان، این مرکز درمانی آماده پذیرش مادران باردار است.
 
 در مجموع در مدت 2 سال اخیر 40 میلیارد ریال برای تجهیز و 20 میلیارد ریال نیز برای تغییر کاربری و بهسازی بیمارستان تک تخصصی مادران و نوزادان (آیت الله طالقانی) استان ایلام هزینه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار