فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان آمل ، اعضای باند جعل و کلاهبرداری را که با وعده صدور مجوز حمل سلاح از شهروندان کلاهبرداری می کردند، شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۴۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 08 June 2015

به گزارش تابناک، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان آمل  اعلام نمود: در پی کسب خبری مبنی بر جعل عنوان و کلاهبرداری از شهروندان با وعده اخذ مجوز سلاح، کارآگاهان پلیس آگاهی به بررسی صحت و سقم این قضیه پرداختند.

سرهنگ گنجیان مقدم در ادامه گفت: با هماهنگی قضائی پس از چند روز کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی روی این موضوع ، متهمان به جعل و کلاهبرداری به نام های' مرتضی – د ، سعید – ص ، حسین - الف و مهدی – ع ' را شناسایی و در عملیاتی ضربتی شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه متهم 'مرتضی – د' در ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه ای شد افزود: نامبرده در ادامه با ارائه مستندات و شواهد و قرائن موجود به جعل و کلاهبرداری با همکاری و همدستی افرادی دیگر اقرار کرد.

سرهنگ گنجیان ضمن اشاره به اینکه این متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شدند ، خاطر نشان کرد: شهروندان موارد مشکوک را با پلیس 110 اطلاع دهند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار