رییس پليس راهنمايي و رانندگي استان از آغاز طرح تابستانه پلیس در ایلام همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 22 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛سرهنگ"محسن ناصری " اظهار داشت:طرح ترافيكي تابستان 96 به منظور مديريت هوشمند و ساماندهي نظام مند ترافيكي از امروز اول تیر ماه در استان ايلام همانند ساير استانهاي كشور در معابر درون شهري وبرون شهري اجراء و تا   اول مهرماه  ادامه دارد.

وی گفت: كنترل حمل و نقل عمومي ، تاكسي ها و اتوبوسها و ... ، هماهنگي با دستگاه هاي امدادي و خدمات رسان و بررسی تصادفات احتمالی و برخورد با تخلفات حادثه ساز از اهداف اين طرح است.

رییس پليس راهنمايي و رانندگي  ایلام با اشاره به اين كه بهترين و موثرترين عامل اجراي طرح هاي ترافيكي ، توسعه فرهنگ ترافيك و مشاركت آگاهانه شهروندان قانون مدار است تصریح کرد:آنچه در اجراي اين طرح بايد مد نظر قرار گيرد افزايش حمل و نقل عمومي و ناوگان حمل بار و مسافر و توجه به مشكلات مردم در محدوده اجراي طرح است.  

وي مزاياي اجراي اين طرح را صرفه جويي در وقت و كاهش ترافيك در محدوده شهري دانست و گفت: كميته ويژه اي در اين رابطه تشكيل شده است تا با بكارگيري تجهيزات الكترونيكي و فراهم آوردن زير ساخت ها ، امكان اجراي طرح را براي پليس راهنمايي و رانندگي فراهم كنند.  

سرهنگ ناصری در بخش ديگري از سخنان خود ، فرهنگ سازي در حوزه ترافيك و جلب مشاركت هاي همگاني با توجه به اهميت سهم مردم در تامين امنيت ترافيكي را در كاهش حوادث و تصادفات رانندگي و آسيب هاي ناشي از آن بسيار موثر دانست و از خبرنگاران و اصحاب رسانه ها خواست در اين خصوص همچون گذشته يار و ياور پليس باشند. /م



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار