شادمهر کاظم زاده؛
نماینده مردم شهرستان های دهلران ، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود صنایع بزرگ و ضعف بنیه اقتصادی مردم در پرداخت مطالبات شهرداری ها، این نهادهای خدمات رسان را در تمامی شهرهای حوزه جنوب استان ناکارآمد کرده است.
کد خبر: ۴۴۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 21 June 2017
 با اشاره به مشکلات مالی مردم و درامدهای بسیار کم شهرداری های استان گفت: امسال 20 میلیارد ریال برای توانمندسازی 10 شهر حوزه جنوبی استان ایلام اختصاص یافته است.

 به گزارش تابناک ایلام ؛شادمهر کاظمزاده در دیدار با منتخبین مردم آبدانان در پنجمین دوره شورای اسلامی اظهار کرد: حسن اعتماد مردم بار سنگین و رسالت بزرگی است که منتخبین را مدیون کرده و باید تمام توان خود را بکار گیرند تا بتوانند با ارائه خدمت صادقانه، گوشه ای از محبت مردم را جبران کنند.
 
وی رایزنی با نهادهای بالادستی و بیان مشکلات مردم را در رفع کاستی های مناطق مهم دانست و افزود: با تلاش و مساعدت متولیان سازمان همیاری شهرداری های کشور 20 میلیارد ریال برای توانمندسازی 10 شهرداری حوزه جنوب استان تخصیص یافته که با تزریق آن بخشی از مشکلات مالی این نهادهای خدماتی مرتفع می شود.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مردم را لایق بهترین خدمات دانست و تاکید کرد: سالانه 150 هزار میلیارد ریال از طریق ارزش افزوده صنایع غذایی ، تولیدی و فرآورده های نفتی جمع آوری می شود که به منظور ارائه خدمات بهینه به مردم در بین شهرداری های کشوز توزیع می شود.
 
 
کاظم زاده نبود درآمد پایدار را بزرگترین مشکل شهرداری های استان دانست و گفت: طی یکسال گذشته 2 هزار تن قیر رایگان از طریق سازمان همیاری شهرداری های کشور برای آسفالت معابر عمومی 10 شهر حوزه جنوب استان ایلام تامین و تحویل شده است.
 
وی از تخصیص 570 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل تونل کبیرکوه خبرداد و تاکید کرد: عزم وزارت راه و شهرسازی برای بهره برداری از این طرح بزرگ ملی جزم است و هیچگونه مشکل تامین اعتبار ریالی نخواهد داشت.
 
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی نبود ردیف ملی را مهم ترین مشکل احداث سد ورگر عنوان کرد و افزود: امسال 50 میلیارد ریال در قالب اعتبارات استانی به این طرح بزرگ اختصاص یافته است.
 
کاظم زاده راه اندازی فرودگاه نظامی آبدانان را یک ضرورت مهم دانست و اظهار کرد: بزودی جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی و ستاد مشترک ارتش جهت بررسی موقعیت و نیازهای فنی و تدارکانی این فرودگاه به شهرستان آبدانان سفر خواهند کرد.
 
وی از تمدید طرح بخشش سود و دیرکرد وام های زیر 10 میلیون ریال در سال 96 خبر داد و یادآور شد: اعتبار اصلاح پیچ های خطرساز و پرداخت مرحله دوم مطالبات شهرداری آبدانان از طریق بنیاد مسکن و مدیریت بحران کشور در دست پیگیری است.
 
فرماندار آبدانان نیز در این دیدار گفت: با توجه به ضرورت ایجاد نشاط اجتماعی در سطح شهر آبدانان اعتبارهای عمرانی امسال شهرداری این شهر 30 درصد افزایش یافته است.
 
مجید عسگری افزود: شهر آبدانان به عنوان نماد و پیشانی این شهرستان از نظر فضاهای سبز، مبلمان شهری، توسعه زیرساخت ها و اصلاح و ترمیم معابر و خیابان های عمومی با مشکلات زیادی روبرو است که رفع همه این نواقص نیازمند توجه مدیران بالادستی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است.
 
وی گفت: به علت نبود طرح شبکه فاضلاب شهری و هدایت شیرابه های مضر به بیرون از محیط شهر، خطر آلودگی و توسعه امراض عفونی و خطرناک در آینده سلامت شهروندان را تهدید می کند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار