کد خبر: ۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴ 20 January 2015
معاون استاندار البرز گفت: استان البرز با داشتن 355 روستا قابلیت بسیار مهمی در بخش‌های مختلف کشاورزی دارد.
هیربد معصومی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید جهاد کشاورزی استان البرز اظهار داشت: توسعه بخش کشاورزی در این استان نیازمند توجه ویژه مسئولان و حمایت‌های لازم از کشاورزان است.
وی ادامه داد: هم اکنون اقدامات بسیار مناسبی برای توسعه بخش کشاورزی در کشور انجام شده است و امیدواریم با اجرایی شدن طرح‌ها، خودکفایی بیشتر در محصولات کشاورزی را نیز شاهد باشیم.
این مسئول با بیان اینکه ایجاد تحولات اساسی در بخش کشاورزی این استان نیازمند سرمایه‌گذاری‌ها و کار کارشناسی است، افزود: استان البرز با داشتن 355 روستا یکی از مهمترین قطب‌های کشاورزی در کشور است که می‌طلبد توجه بیشتری به این مهم شود.
در ادامه این مراسم مسعود کریمی، مدیر سابق جهاد کشاورزی استان البرز نیز طی سخنانی و ارائه گزارشی از این سازمان اظهار کرد: براساس تدابیر اندیشیده شده در دهه فجر امسال طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی در این سازمان اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه 2 سردخانه نگهداری از محصولات غذایی در البرز در دهه فجر احداث می‌شود،‌ افزود: استان البرز از لحاظ تولید قارچ، تخم‌مرغ، ‌کشت‌های گلخانه‌ای و توت فرنگی و ... دارای رتبه‌های برتر است.
در این مراسم از زحمات مسعود کریمی تقدیر شد و سید مجید موسوی به عنوان رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی البرز معارفه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار