مدیرکل زندان‌های استان ایلام گفت: برنامه تلویزیونی «ماه‌عسل» که در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود با اعلام سامانه # ۴۰*۷۳۳* به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی توانست دو نفر از زندانیان ایلام را به آغوش گرم خانواده بازگرداند.
کد خبر: ۴۴۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 17 June 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛اکبر محبی اظهار کرد: برنامه تلویزیونی «ماه‌عسل» که در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود با اعلام سامانه # ۴۰*۷۳۳* به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی توانست مبلغی را برای تعدادی از زندانیان کشور از خیرین و نیکوکاران جمع و آوری کند که در این زمینه، کمک برای دو نفر از زندانیان ایلام توسط خیرین جمع‌آوری شد.

وی افزود: با اهداء مبلغ جمع‌آوری‌شده ۲ نفر از زندانیان استان ایلام نیز آزاد شدند و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

محبی اشاره به برکات ماه مبارک رمضان، بزرگ‌منشی و خیرخواهی ملت شریف ایران و نوع دوستانی را که در این امر نیک شرکت کرده‌اند خاطرنشان کرد: تلاش  زندان‌ها در راستای حل مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنان به‌منظور بازگشت شرافتمندانه زندانیان به جامعه است.

مدیرکل زندان‌های استان ایلام تصریح کرد: برنامه ماه‌عسل با این اقدام خداپسندانه بار دیگر فرهنگ نوع‌دوستی را که از آموزه‌های اصیل اسلامی مردم ایران است را به نمایش گذاشت.

وی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برنامه ماه‌عسل گفت: امیدوارم این اقدامات در جامعه توسط رسانه‌ها ادامه پیدا کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار