کد خبر: ۴۴۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 17 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛کتاب «معماری در صفحه تصویر» با محوريت اصول و روش‌های تصویرسازی برای معماران، به نگارش محسن عباسی هرفته، سمیرا عادلی و ادیبه احمدی، منتشر شد.
معمولاً معماران، دنیای آرمانی خود را در ذهنشان به تصویر می‌کشند و این توانایی را دارند تا تصاویر ذهنی خود را روی کاغذ پیاده و به مردم معرفی کنند.

این مهم به مدد توانایی بر تکنیک‌هایی است که به ایشان اجازه می‌دهد دنیای سه بعدی را بر صفحه دو بعدی به نمایش بگذارند كه در آموزشِ معماری، دروسی برای آموختن این نوع مهارت‌ها به معماران در نظر گرفته شده است.

کتاب «معماری در صفحه تصویر» با معرفی و تشریح اصول و روش‌های ترسیمِ تصاویر برای معماران، سعی دارد تا دانشجویان معماری و رشته‌های وابسته بدان را با ادبیات بیان تصویر در حوزه رشته خود بیشتر آشنا کند.

در این كتاب سعی شده است تا به زبانی ساده و فنی مهارت‌های تصویرسازی تشریح و در قالب تمرینات متعدد در ذهن مخاطب تثبیت شود.

کتاب «معماری در صفحه تصویر» در این مسیر، یک کتاب آموزشی محسوب می‌شود که با ارائه روش‌ها، مثال‌ها و تمرین‌هایی سعی در آموختن هر چه بیشتر این مباحث به دانشجویان و علاقمندان معماری و رشته‌های وابسته به آن را دارد.

این کتاب حاصل مجموعه درس‌گفتارهای نویسندگان این کتاب در طول چندین دوره آموزش درس هندسه مناظر و مرایا در دانشکده‌های معماری دانشگاه‌های مختلف کشور است که در قالب این کتاب، تدوین و گردآوری شده است.

کتاب مذکور در 136 صفحه توسط انتشارات «سیدعلیزاده» منتشر شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار