فرماندار دهلران از پیش بینی 70 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و تعریض حوزه راه های مواصلاتی این شهرستان در کمیته برنامه ریزی به عنوان یکی از اولویت ها خبر داد.
کد خبر: ۴۴۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 15 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛سید حسینعلی موسوی  اظهار کرد: این اعتبار برای روکش آسفالت، بهسازی مسیرها و حذف نقاط حادثه در نظر گرفته شده است.


وی از تلاش ها برای رفع مشکلات راه های مواصلاتی این شهرستان خبر داد و افزود: امیدواریم با مجموعه اقداماتی که در حوزه راه ها در دست انجام است شاهد ارتقای خدمات در این حوزه باشیم.


فرماندار دهلران با اشاره به اجرایی شدن طرح چهار بانده شدن 12 کیلومتر از مسیر دهلران به اندیمشک با اعتبار 120 میلیارد ریالی تاکید کرد: تا پایان آبان امسال این مسیر جهت استفاده مردم زیر بار ترافیک قرار می گیرد.


موسوی با اشاره به واگذاری 18 کیلومتر دیگر از این مسیر به پیمانکار یادآور شد: برای این مسیر 18 کیلومتری نیز 350میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و هزینه می شود.


به گزارش ایرنا، مسیر 90 کیلومتری دهلران به اندیمشک قرار است در یک برنامه زمانبندی مشخص و در قالب چند فاز با مشارکت 25 درصدی وزارت نفت و 75 درصدی وزارت راه و شهرسازی عملیاتی و چهار بانده شود.


استان 20 هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای 111 کیلومتر بزرگراه، 670 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی است./م


توپوگرافی خشن، وجود ناهمواری و پستی و بلندی فراوان در کنار کوهستانی بودن بخش عمده ای از ایلام باعث شده این استان در مقایسه با دیگر مناطق کشور حتی استان های همسایه از حیث راه از کم توسعه ترین مناطق باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار