معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آغاز به کار مجمع سلامت استان در مردادماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 13 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،دکتر علی الماسی ، با اشاره به راه‌اندازی مجمع ملی سلامت کشور در اسفندماه سال گذشته، گفت: در راستای نگرش اجتماعی وزارت بهداشت به مقوله سلامت، سال گذشته وزارت بهداشت، وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری طی جلساتی پیشنهاد راه‌اندازی مجمع ملی سلامت را مطرح کردند.

وی افزود: در این مجمع در کنار حضور همه دستگاه‌های مرتبط و موثر با بحث سلامت، حضور سمن‌ها و بخش‌های مردمی نیز بسیار پررنگ خواهد بود و نگرش اجتماعی در بحث سلامت در این مجمع به نحو موثری اعمال ‌می‌شود.

الماسی تصریح کرد: در جلسه مجمع ملی سلامت تمامی وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط از جمله وزارت کشاورزی، کشور، بهداشت و نمایندگان سمن‌ها و سایر دستگاه‌ها حضور دارند و چنین مجمعی قادر خواهد بود با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای تقویت بیش از پیش سلامت کشور موثر باشد.

وی تصریح کرد: با تشکیل مجمع ملی سلامت، وزیر بهداشت متعاقبا بخشنامه‌ای ابلاغ کردند که به موجب آن این مجمع باید در استان‌ها نیز تشکیل شود.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، افزود: در همین راستا جلسات متعددی در معاونت اجتماعی دانشگاه جهت راه‌اندازی این مجمع برگزار و با تشکیل کمیته‌های مربوطه در این زمینه، مجمع سلامت استان کرمانشاه از مردادماه سال جاری کار خود را در استان آغاز خواهد کرد.

الماسی، استاندار کرمانشاه را رییس مجمع دانست و اظهار کرد: دبیر این مجمع نیز رییس دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود و تمامی مدیران کل دستگاه‌های مربوطه در حوزه سلامت و نیزنمایندگان سمن‌ها و ائمه جماعات و تمامی دستگاه‌های مربوطه در جلسات آن حضور خواهند داشت.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: هدف این مجمع بکارگیری تمامی امکانات مادی، اجتماعی و فرهنگی استان در جهت مدیریت و تقویت مقوله سلامت استان است که امیدواریم با آغاز به کار آن، این مجمع در  تحقق اهداف خود موفق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار