دختر ۱۱ ساله‌ای که شاهد درگیری مرگبار پدر و مادرش بود، ماجرای درگیری خونین را مقابل بازپرس شرح داد.
کد خبر: ۴۳۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 10 June 2017
تابناک رضوی به نقل از جام جم آنلاین: آذر ماه سال قبل بود که قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس مأموران پلیس از قتل زن جوانی با خبر و همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد. تیم جنایی در بیمارستان با جسد زن ۳۵۵ ساله‌ای به نام سارا روبه‌رو شدند که با اصابت چاقو به شکمش به قتل رسیده بود.بررسی‌ها نشان داد مقتول با اصابت چاقوی شوهرش به قتل رسیده و در این حادثه قاتل هم دست به خودزنی زده، اما از مرگ نجات یافته است. همچنین مشخص شد این حادثه مرگبار در خانه زوج جوان و مقابل چشمان دختر ۱۱ ساله‌شان رخ داده است.

متهم پس از بهبودی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: من با همسرم اختلاف داشتم و چند بار هم قصد داشتم از او جدا شوم، اما به خاطر مهریه ۱۳۶۰ سکه‌اش بی‌خیال شدم. روز حادثه وقتی با هم درگیر شدیم، دو چاقو از آشپزخانه برداشتم و به همسرم ضربه زدم و بعد هم دست به خودکشی زدم.
متهم در ادامه صحنه قتل را بازسازی کرد. صبح دیروز دختر ۱۱ ساله مقتول به عنوان شاهد حادثه در دادسرای جنایی حاضر شد و ماجرا را شرح داد. وی گفت: شب حادثه وقتی از خانه پدر بزرگم به خانه‌مان آمدیم، پدر و مادرم مثل همیشه با هم درگیر شدند.

پدرم مرا به داخل اتاق برد و گفت بیرون نیایم. من دیدم که پدرم به آشپزخانه رفت و دو چاقو برداشت و به مادرم زد. مادرم داد و فریاد کرد و من خیلی ترسیدم و با داد و فریاد از همسایه‌ها درخواست کمک کردم. متهم در ادامه برای مشخص شدن سلامتی روحی و روانی‌اش به دستور قاضی محسن مدیر روستا به پزشکی قانونی منتقل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار