مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران خبر داد:
قربانی : در زمینه اجرای طرح های اشتغال زایی مددجویان، به هر متقاضی 150 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد پرداخت شده است.
کد خبر: ۴۳۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 07 June 2017
275 طرح اشتغال‌ زایی با 39 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از ابتدای سال گذشته تاکنون برای مددجویان گچسارانی اجرا شده است.
اجرای طرح هاي خوداشتغالي و ايجاد فرصتهاي شغلي مناسب براي خانواده‌هاي نيازمند، در رأس اهداف و برنامه‌هاي كميته امداد قرار دارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،مدیرکمیته امداد شهرستان گچساران با بیان اینکه اشتغال زایی و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت تا رسیدن به مرحله خودکفایی اقتصادی و معیشتی آنان از مهمترین برنامه های کمیته امداد است، گفت: 275 طرح اشتغال‌ زایی با 39 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از ابتدای سال گذشته تاکنون برای مددجویان گچسارانی اجرا شده است.
قباد قربانی،  با اشاره به اینکه این مبلغ از محل اعتبارات امدادی و بانک‌های عامل تأمین و پرداخت شده است، افزود: : این طرح‌ها در زمینه مشاغل خانگی، خدماتی، کشاورزی و دامداری اجرا شده است.
 
 اجرای 275 طرح اشتغال‌ زایی برای مددجویان گچسارانی

قربانی با تاکید بر ضرورت توجه جدی به بحث اشتغال مددجویان، تصریح کرد: در زمینه اجرای طرح های اشتغال زایی مددجویان، به هر متقاضی 150 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد پرداخت شده است.
مدیر کمیته امداد گچساران با بیان اینکه دو هزار و 183 خانوار با جمعیت سه هزار و 965 نفر تحت پوشش کمیته امداد شهرستان گچساران هستند، تأکید کرد: شناسایی استعدادها، مشاوره‌های شغلی، آموزش مهارت های شغلی، پرداخت تسهیلات و تمهیدات بازاریابی محصولات از مهمترین اقدامات حوزه اشتغال این نهاد است که اجرای این برنامه ها در پایداری مشاغل کمیته امداد برای مددجویان بسیار مؤثر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار