اخبار کوتاه پلیس ایلام ؛
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف انبار بزرگ داروهای غیر مجاز دامی به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال در شهر ایلام خبر داد.
کد خبر: ۴۳۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۷ 07 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "علی مهری" در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس ، اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی انبار بزرگ داروهای غیرمجاز دامی را در یکی از مناطق شهر ایلام کشف و مقادیر زیادی داروهای تاریخ مصرف گذشته و فاقد مجوز بهداشتی را کشف کردند.

وی گفت : در این انبار که فاقد هرگونه امکانات و تجهیزات بهداشتی بود بالغ بر 69 هزار قلم انواع قرص و آمپول ، 387 لیتر انواع مایعات دارویی و 413 کیلوگرم انواع پودر دارویی کشف وضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی ارزش ریالی داروهای کشف شده را بالغ بر 2 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شده و انبار مذکور نیز پلمپ شد.


پلمپ 4واحد صنفي متخلف در ایوان

فرمانده انتظامي شهرستان ایوان گفت:4واحد صنفي متخلف به دليل  عدم رعايت مقررات و ارتکاب تخلفات پلمپ شدند.  

به گزارش تابناک ایلام ؛سرگرد"علی عزیزیان" اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي ، طرح نظارت و كنترل بر اصناف توسط مأموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس ایوان طي دو روز گذشته در سطح شهرستان اجرا شد.  

وي افزود : در همين راستا 80 واحد صنفي مورد بازديد قرار گرفتند كه درجريان اين طرح 4 واحد صنفي متخلف به علت عدم رعايت قوانين و مقررات مربوطه پلمب، و براي 21 واحد صنفي ديگر اخطاريه پلمپ صادر شد.

انتظامی شهرستان ایوان در پایان  با اعلام تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع از طريق شماره تلفن 110 به اين پليس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسيدگي شود. /م




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار