فوری
درراستای شفاف سازی و جلب اعتماد مردم این شهر ستان با حضور نمایندگانی از هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان و همچنین با حضور معاونت سیاسی استاندار اقدام به بازشماری شعب مورد اعتراض این نامزدین کردند.
کد خبر: ۴۳۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 03 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، بعداز اعلام نفرات برتر شورای شهر لنده ومعرفی آقایان ایرج جرنده ،امیر محمد سنایی ،عطب اله اهنجان ،عزیز اله شریفی  ،علی جان علی نژاد
از سوی تعدادی از نامزدین شورای شهر اعتراضاتی به نتیجه انتخابات و درنتیجه ارائه مستنداتی دال بر تخلف در بعضی از شعب اخذ رای لنده به هیأت نظارت ومسولین امر انتخابات ارائه گردید.
هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان امروز شنبه درراستای شفاف سازی و جلب اعتماد مردم این شهر ستان با حضور نمایندگانی از هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان و همچنین با حضور معاونت سیاسی استاندار اقدام به بازشماری شعب مورد اعتراض این نامزدین کردند که بعداز بازشماری وکنترل مجدد این شعب تغیری در چینش پنج نفر اصلی شورای شهر که از سوی هیات نظارت بر انتخابات اعلام شده بود حاصل نگردید.
بنا بر این گزرش اقایان ایرج جرنده ،امیر محمد سنایی ،عطب اله اهنجان ،عزیز اله شریفی و علی جان علی نژاد  ، رسما اعضای شورای شهر لنده معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
طاعات قبول . جای علی نژاد و شریفی رو اشتباه نوشتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار