رئیس نمایندگی محیط زیست شهرستان بهمئی ضمن گرمیداشت این هفته که از 16 لغایت 22 خرداد نامگذاری شده است به شرحی از اهم برنامه ها ی پیش بینی شده ودر دستور کاراین اداره برای این هفته پرداخت .
کد خبر: ۴۳۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲ 03 June 2017
رئیس نمایندگی محیط زیست شهرستان با اعلام این خبرگفت : بمناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست جلسه کارگروه مدیریت پسماند در این شهرستان برگزارشد.
به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد , جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بهمئی با حضور فرماندار ودیگر اعضاء این کارگروه در محل فرمانداری برگزارشد.
بنا براین گزارش در این جلسه که در سیزدهمین روز از خرداد ماه 96 ودر آستانه هفته محیط زیست برگزارشد, بهزاد جومردیانی رئیس نمایندگی محیط زیست شهرستان بهمئی ضمن گرمیداشت این هفته که از 16 لغایت 22 خرداد نامگذاری شده است به شرحی از اهم برنامه ها ی پیش بینی شده ودر دستور کاراین اداره برای این هفته پرداخت .
جومردیانی ضمن اشاره به شعار مطرح شده "من طبیعتم " برای این هفته گفت: امید واریم که با اجرای این برنامه ها از 16 لغایت 22بتوانیم گامی هرچند کوچک اما موثر در حفظ محیط زیست برداریم .
وی در پایان این جلسه 1 و نیم ساعته به مصوبات این جلسه اشاره کرد وگفت: مصوب گردید شهرداری در راستای اجرای طرح جامع پسماند شهرستان در کمترین زمان ممکن نسبت به طی مراحل اداری برای تملک محل پیشنهادی اقدام و مجری طرح مطالعات پسماند نیز در این مدت کارهای مطالعاتی لازم را انجام دهد.

برگزاری جلسه مدیریت پسماند در شهرستان بهمئی

این مقام مسئول در ادامه به دومین مصوبه این کارگروه اشاره کرد و گفت: مقررگردید که تا آماده شدن محل جدید جایگاه دفع, شهرداری نسبت به بهسازی و دفع بهداشتی پسماندها اقدام نماید.
جومردیانی ضمن تشکر از دغدغه بالای مسئولین شهرستانی در جهت رفع مشکل پسماند به سومین و آخرین مصوبه از این نشست اشاره کرد و گفت: مقررگردید شهرداری نسبت به برقرای پست نگهبان شب در محل سایت دفع جهت جلوگیری از آتش زدن پسماتدها اقدام نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار