استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد
استاندار آذربایجان‌شرقی بر لزوم تبدیل پروژه مقبره‌الشعرای تبریز به یک مجموعه تویستی تا سال 97 تاکید کرد و گفت: در سال 2018 هر توریستی که وارد محوطه مقبره الشعرا می شود باید به راحتی بتواند به موزه قاجار نیز دسترسی داشته باشد.
کد خبر: ۴۳۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 01 June 2017
به گزارش تابناک تبریز، استاندار آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مراحل تکمیل پروژه مقبرالشعرای تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: سال 2018 نزدیک می‌شود و از جمله پروژه‌های بسیار مهمی که قطعا می تواند مورد توجه گردشگران در این مقطع قرار گیرد همین پروژه است.

وی افزود: در ادوار گذشته همت لازم برای تکمیل طرح مقبره‌الشعرا صرف نشده بود اما امروز به تلاش محموعه شهرداری و شورای شهر تبریز، سازمان میراث فرهنگی، ارشاد و همه دستگاه‌های ذیربط قصد داریم این پروژه را تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

جبارزاده تاکید کرد : همه مجموعه‌های مدیریتی استان از جمله سازمان برنامه و بودجه استان پای کار هستند تا این پروژه تعیین تکلیف و به عنوان ایستگاه اول پذیرش گردشگران 2018 مهیا شود.

استاندار خاطرنشان کرد: باید اینجا به یک مجموعه توریستی تبدیل شود تا کسی که وارد محوطه می شود ضمن زیارت مقبره استاد شهریار و سایر شعرا و عرفا بتواند به راحتی به موزه قاجار و سایر بخش‌های مجموعه دسترسی داشته باشد.

لازم به ذکر است در این بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، شهردار تبریز و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان استاندار آذربایجان شرقی را همراهی کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار