مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: تاکنون، 169هزار و 500 کیلو برنج با قیمت دو هزار و 700 تومان و 190 هزار کیلو شکر با قیمت دو هزار و 750 تومان، در قالب طرح ضیافت برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در مازندران توزیع شد.
کد خبر: ۴۳۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 01 June 2017
محمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف گفت: تاکنون، 169هزار و 500 کیلو برنج با قیمت دو هزار و 700 تومان و 190 هزار کیلو شکر با قیمت دو هزار و 750 تومان، در قالب طرح ضیافت برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در مازندران، با توجه به تقاضای بازار توزیع شد.
 
وی افزود: به‌منظور تنظیم بازار و تامین نیاز مردم استان در ایام ماه مبارک رمضان، توزیع کالاهای اساسی برنج و شکر با قیمت مصوب در مازندران آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور اظهار کرد: با توجه به مجوزهاي شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران در راستای تنظیم بازار کالاهای اساسی، مقادیر یک‌هزار و 122 تن برنج و 822 تن شکر در قالب " طرح توزیع سبد کالای اساسی ضیافت "ماه مبارک رمضان و بر اساس مصوبه کمیته‌ی تنظیم بازار، در استان توزیع می‌شود.
 
جعفری اضافه کرد: قیمت شکر تحویلی به عاملان توزیع در درب کارخانه به‌ازای هر کیلو دو هزار و 520 تومان محاسبه شده و عاملان موظف هستند این کالا را حداکثر با قیمت هر کیلو دو هزار و 855 تومان به مصرف‌کننده نهایی عرضه کنند.
 
وی با بیان اینکه قیمت فروش برنج به مباشران توزیع شامل: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف، درب انبارهای این شرکت به‌ازای هرکیلوگرم، دو هزار و 400 تومان است؛ بیان کرد: قیمت فروش برنج برای مصرف‌کنندگان نهایی در فروشگاه‌ها به‌ازای هر کیلو، دو هزار و 700 تومان تعیین شده است.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور درپایان در خصوص چگونگی توزیع اقلام فوق، اذعان کرد: این کالاها با معرفي‌نامه كارگروه تنظيم بازار مازندران و با هماهنگي سازمان جهاد كشاورزي استان، از طریق فروشگاه‌های بزرگ، زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف در سطح استان توزیع خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار