معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: باید تلاش کرد که سهم استان کرمانشاه با توجه به نرخ بالای بیکاری، در طرح مهارت آموزي افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۴۳۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷ 01 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ، مهندس رضا رحیمی در شورای مهارت آموزی استات که در استانداری برگزار شد، در ابتداي سخنان خود  با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه اظهارداشت: در زمانی که کشور همسایه ایران میزبان ترامپ بود یکی از  بزرگترین اتفاق دمکراتیک جهان در ایران انجام شد.

وی افزود: مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور گسترده خود پای صندوق های رای نشان دادند که نسبت به سرنوشت کشور خود حساس هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به رای بالای مردم به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، عنوان کرد: باید از مردم استان کرمانشاه که رای بالای ۶۸ درصد به دکتر روحانی دادند،  قدردانی کرد و برای رفاه همه مردم تلاش داشت.

وی تاکید کرد: باید در چهار سال اینده با تمام توان دولت را همراهی کنیم تا توسعه و شكوفايي بيشتري براي ايران اسلامي رقم بخورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداري در ادامه با اشاره به اثرات و نتايج ارزشمند طرح مهارت آموزي در كشور گفت:  برای ايجاد اشتغال به عنوان مهمترین نیاز استان، باید مهارت آموزی به عنوان یک اصل در كرمانشاه دنبال و تلاش شود تا سهم استان در اين طرح افزایش پیدا کند.

مهندس رحیمی در رابطه با اجرای طرح های کارورزی در استان گفت: باید اجرای این طرح به صورت جدی در استان کرمانشاه اجرا شود تا زمينه هاي جذب کاروزان بهتر و سهل تر شود.

وی افزود: باید طرح کارورزی به خوبی در دانشگاه های استان معرفی شود تا فارق التحصیلان دانشگاهی بتوانند از این طرح استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به اهمیت موضوع اطلاع رسانی برای طرح مهارت آموزی گفت: باید تلاش خود را به کار گیریم تا جوانان این استان بیشترین استفاده را از طرح مهارت آموزی داشته باشند.

مهندس رحیمی تاکید کرد: تمامی بخش استان که با اشتغالزایی درگیر هستند وظيفه دارند در راستای اجرای طرح مهارت اموزی اقدام کنند.

وی ادامه داد: ضروري است ویژگی های این طرح به خوبی به اصناف معرفی شود تا این بخش نیز قادر به استفاده از ظرفیت های طرح مهارت آموزی باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بیان اینکه ظرفیت طرح مهارت اموزی در کل کشور ۱۵۰ هزار نفر است، گفت: : همچنين ضروري است كه به منظور گسترش هر چه بيشتر طرح مهارت آموزي، اين طرح به بخش صنعت نيز معرفي شود و از اين بخش هم به منظور اجرای آن کمک گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار