رئیس دانشگاه ایلام گفت: ایجاد اشتغال و افزایش درآمد مردم بدون توجه به بخش های دیگر و بهبود فضای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۴۳۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 30 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛محمد علی اکبری  افزود: ایجاد اشتغال و افزایش درآمد مردم بدون توجه به بخش های دیگر و بهبود فضای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور امکان پذیر نیست.
 
وی با بیان اینکه تفاوت اصلی نامزد منتخب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با دیگر نامزدها در ارائه برنامه بود، اظهار کرد: این برنامه نقطه قوت حسن روحانی در مبارزات انتخاباتی بود و باید تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن آن بکار گیرد.
 
وی تاکید کرد: در برنامه رئیس جمهور منتخب همه بخش ها لحاظ شده است و تنها راه رسیدن به پیشرفت و توسعه پایدار کشور تحقق تمامی بخش های این برنامه است.
 
رئیس دانشگاه ایلام گفت: ممکن است به صورت مقطعی مسائلی مانند ایجاد اشتغال مورد نظر قرار بگیرد اما دولت نباید در این دام گرفتار شود و به تمامی بخش های برنامه و قولی که به ملت داده است وفادار بماند.
 
علی اکبری اضافه کرد: دولت روحانی باید با عمل به تمام وعده های خود یادگاری اخلاقی مدیریت و وفای به عهد را در جامعه نهادینه کند.
 
وی یادآور شد: اگر عهدی که با ملت در قالب ارائه برنامه برای اداره کشور بسته شده است به
صورت جامع و کامل محقق شود نتایج بسیاری خوبی را به همراه خواهد داشت.
 
وی تاکید کرد: توسعه متوازن و همه جانبه نیاز اصلی کشور است و رسیدن به توسعه پایدار ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم و نسل های آینده را نیز به دنبال خواهد داشت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار