معاون کتابخانه‌های عمومی استان همدان از عضویت تنها 5 درصد جمعیت فامنین در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸ 04 June 2015
معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از عضویت پنج درصدی جمعیت فامنین در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس ، حسن عرفانی‌مقدم در اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان فامنین با تأکید بر تلاش برای ارتقای سطح مطالعه و کتابخوانی در سطح شهرستان خواستار همکاری برای هم‌افزایی ادارات در این خصوص شد.

وی رشد شاخص‌های کتابخوانی را در شهرستان فامنین خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: با همکاری فرمانداری و اداره کتابخانه‌های عمومی باید تمهیدات لازم در راستای دسترسی راحت مردم در تمام نقاط شهرستان به کتاب فراهم شود.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: پنج درصد جمعیت شهرستان فامنین عضو کتابخانه‌های عمومی هستند که فامنین در این شاخص رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.

 وی عنوان کرد: در شاخص تشکیل و کیفیت جلسات، شهرستان فامنین رتبه اول استان را در سال 93 به خود اختصاص داده است.

عرفانی با تشریح جزئیات برنامه‌های اجرایی – عملیاتی از برنامه‌ریزی برای افتتاح کتابخانه جدید و تحقق کامل برنامه پنجم توسعه تا پایان امسال خبر داد و عنوان کرد: فامنین سال گذشته در تمام شاخص‌ها رشد چشمگیری داشته که نشان از عزم آنها در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه و فراهم کردن بستر مناسب برای ارائه خدمات دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار