مربی و مدرس فوتبال کشور با بیان اینکه این استان منطقه ای است که پتانسیل های زیادی در بحث فوتبال دارد، فوتبال اردبیل را دارای ظرفیت فوق العاده بالایی دانست.
کد خبر: ۴۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 03 June 2015

به گزارش مهر، مجید جلالی در حاشیه برگزاری دوره آموزش مربیان پایه فوتبال اردبیل اضافه کرد: استانی که بازیکنانی مانند علی دایی، شهباز زاده، انصاری فرد و... را دارد مطمئنا در آینده نیز این توانایی را دارد که بازیکنان بزرگ پرورش کرده و به فوتبال معرفی کند.

وی یادآور شد: توجه به ظرفیتها با برنامه ریزی و آموزش و سرمایه گذاری می تواند آینده مطلوبی را برای فوتبال اردبیل رقم زده و بازیکنان بزرگی را به کشور معرفی کند.

مربی و مدرس فوتبال کشور در عین حال جایگاه فوتبال اردبیل را بسته به برنامه ریزی، آموزش و سرمایه گذاری دانست و تاکید کرد که اگر در این زمینه خوب عمل کنید حتما در آینده جایگاه خوبی در فوتبال کشور خواهید داشت.

وی حضور تیم شهرداری اردبیل در لیگ کشور را یادآور شد و اضافه کرد: فصل گذشته شهردای در لیگ دسته یک شروع خوبی نداشت اما در ادامه تحول مثبتی را پشت سر گذاشت و توانست با نتایج خوب خود جایگاه مناسبی را کسب کند.

جلالی با تاکید بر اینکه ربیعی در این تیم بسیار خوب و موفق عمل کرده است، ادامه داد: ربیعی از مربیان آینده دار کشور بوده و از توانایی های بسیار خوبی برخوردار است، ضمن اینکه نشان داده که ظرفیتهای فوتبال اردبیل را به خوبی می شناسد و از آن استفاده می کند.

وی بیان داشت: با این توانایی ها و نیز همت و تلاشی که مسئولان و مدیران باشگاه شهرداری اردبیل دارند، فکر کنم با سرمایه گذاری مناسب این تیم امسال در لیگ دسته یک نتایج خوبی را کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز همچنین با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی در اردبیل تصریح کرد: این کلاس ها که با ابتکار و همکاری باشگاه شهرداری برگزار شد، می تواند در بهینه سازی کیفیت مربیان فوتبال بسیار موثر باشد و همین امر بی شک به بهبود کیفی فوتبال این استان و کشور منجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر مربیان بهتر شوند، می توانند بازیکنان بهتری را پرورش و تربیت کنند، متذکر شد: این باور بدیهی است که مربیان هستند که می توانند فوتبال و بازیکنان را تغییر دهند، اگر مربیان بهتر شوند بازیکنان و فوتبال بهتری خواهیم داشت.

جلالی افزود: در این راستا این همایش ها و دوره های آموزشی می تواند به بهتر شدن مربیان و بالطبع به بهتر شدن فوتبال کمک کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار