البرز در جشن و سرور و شادی
مردم استان البرز در جشن نیمه شعبان، بار دیگر ولایت مداری و فرهنگ انتظار خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۴۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳ 03 June 2015
دل های بی قرارهزاران عاشق و دلباخته گل نرجس درنیمه شعبان دیگر به شوق دیدارش به وجد آمد و ایران کوچک یعنی البرز را به شکرانه زاد روز مهدی موعود(ع ) لبریز از شور و شادی کرد.
 البرزی ها پس از دو هفته جشن و سرور به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) ، حضرت امام زین العابدین (ع) و حضرت علی اکبر (ع )، اینک در شب نیمه شعبان شادی و نشاط آنان به اوج خود رسیده است.
ایرنا نیز گزارش داده است که تمام کوچه ها و خیابان ها نورو سرور است و هرکس به فراخورتوانش در خانه ، مغازه ، کوچه، خیابان و حتی خودروها شیرینی، شربت و انواع مواد غذایی پخش می کند و ارادات خود را به قائم آل محمد (عج) نشان می دهد.
برای دیدن لحظه های زیبا کافی است که از خانه پا بیرون بگذاری و شادی وصف ناپذیر عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع ) را شاهد باشی.
علاوه بر آذین بندی خیابانها و معابر شهر توسط دستگاه های اجرایی، گروه های مختلف مردم و کسبه به صورت خودجوش شهرو منازل و مغازه ها را آذین بندی کرده اند.
ده ها ایستگاه صلواتی توسط مردم و هیات های مذهبی ازعصر امروز سه شنبه در نقطه نقطه استان البرز از مسافران و مردم پذیرایی می کنند.
جوانان و هیات های مختلف مذهبی با نصب چراغ های چشمک زن رنگارنگ ، پرچم های مزین به نام مبارک حضرت مهدی موعود(عج) در کوچه ها و خیابان های استان حال و هوای خاصی به البرز بخشیده اند.
همچنین آسمان استان البرز توسط نیروهای بسیجی و شهرداری ها نورافشانی شد.
آیین های ویژه میلاد مهدی موعود (عج ) امشب و روزچهارشنبه در استان البرز ادامه دارد ومردم برای تعجیل در ظهورحضرت ولی عصر (عج ) و پیروزی استکبار و زورگویان جهان دست به دعا برداشته اند.
زمزمه دعا در مناطق مختلف استان البرزبه گوش می رسد و دل ها و چشم ها برای ظهور آن حضرت لحظه شماری می کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار