رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با راه اندازی اورژانس هوایی در استان و استقرار بالگرد در این استان،از ابتدای فروردین ماه امسال تا امروز تعداد 17 مصدوم از مناطق مختلف استان با بالگرد هوایی فوریت پزشکی به مراکز درمانی منتقل شده اند.
کد خبر: ۴۲۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 23 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛دکتر علی دل پیشه  اظهار کرد: این افراد شامل مصدومان جاده ای، مادر باردار و بیماران دچار سکته قلبی و مغزی بوده اند که از طریق بالگرد به مراکز درمانی منتقل شده اند.
 
وی افزود: صبح امروز نیز تصادف موتورسیکلت در شهرستان بدره باعث مصدومیت شدید یک نوجوان 17ساله شد که نیاز به پرواز بالگرد هوایی فوریت پزشکی استان را ضروری ساخت.
 
وی افزود: بدنبال درخواست امداد هوایی جهت انتقال مصدوم، بلافاصله تیم اورژانس هوایی به سمت شهرستان بدره اعزام و در فاصله 40 دقیقه مصدوم به بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام تحویل داده شد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: شدت تصادف به حدی بوده که تکه ای از استخوان فمور راکب موتورسیکلت جدا شده و با استفاده از تجهیزات استریل و ویژه نگهداری اعضاء بدن به همراه مصدوم به بیمارستان منتقل شده است.
 
به گفته وی مصدوم جهت ادامه مراحل درمان در بیمارستان بستری شده است.
 
دکتر دل پیشه یادآور شد: با احتساب این مورد امداد هوایی، از آغاز سال 96 تاکنون 17 مورد امداد اورژانس هوایی به بیماران سکته های قلبی و مغزی، مادران باردار و مصدومان حوادث رانندگی صورت گرفته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار