لزوم به‌روز بودن دانش کارشناسان بهزیستی و آسیب‌شناسی این کارشناسان در ارتباطات مردمی از مباحث مطرح شده در گردهمایی کشوری کارشناسان بهزیستی استان‌ها بود.
کد خبر: ۴۲۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، گردهمایی کشوری کارشناسان ادارات پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان ها با محوریت آموزش نگارش اصول گزارش نویسی درمددکاری به میزبانی کرمانشاه ا در محل مجتمع فرهنگی آموزشی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد.
 
محمد مهدی امیری، رئیس مرکز ادارات پذیرش و هماهنگی سازمان بهزیستی کشور در این مراسم اظهار داششت: فلسفه برگزاری اینچنین همایش ها و گردهمایی هایی آشنایی کارشناسان با دستور العمل ها سازمانی است.

وی ادامه داد: رویکرد علمی به مباحث و ورود کارشناسانه به عرصه در راستای اصلاح فرایندها از دیگر مزیت های برگزاری این همایش هاست.

به گفته رئیس مرکز ادارات پذیرش و هماهنگی سازمان بهزیستی کشور، آسیب شناسی سازمان بهزیستی در موضوع ارتباطات مردمی تقویت رویکرد مددکاری بود و بر این اساس اقدام به برگزاری همایش ها و گردهمایی هایی در این زمینه کرده است.

امیری یادآور شد: امسال مصوب شد ۲ دوره آموزشی برای مدیران و کارشناسان ادارات پذیرش و هماهنگی ادارات بهزیستی کشور برگزار شود و کارشناسان به عنوان سنگ زیرین می توانند اصلی ترین مهره تصمیم گیری ها باشند.

این مسئول بر به روز شدن دانش کارشناسان به عنوان مؤلفه های اصلی پرداختن به مسائل و مشکلات تأیید کرد.نقش اثرگذاری گردهمایی در ایجاد راهکارهای راهگشا در حوزه مددکاری

دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار داشت: با رهبری رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکنون اقدامات خوبی در این سازمان در زمینه خدمات رسانی 
به مددجویان اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: برگزاری گردهمایی کارشناسان می تواند راهکار اجرایی برای مدیران باشد و نگاه عمیق کارشناسان به مسائل سخت می تواند راه گشا باشد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات دولت در خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی، گفت: تشکیل اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی راهکاری برای هماهنگی بین مجموعه های بهزیستی است و رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان کرمانشاه نیز تاکنون توانسته عملکرد موفقی داشته باشد.

گفتنی است درگردهمایی کارشناسان ادارات پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان ها که به میزبانی کرمانشاه برگزارشد از زحمات دکتر قادری مدیرکل بهزیستی و خانم خدیجه هدایتی پور رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی کرمانشاه با اهدای لوحی از سوی رئیس مرکز ادارات پذیرش و هماهنگی سازمان بهزیستی کشور تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار