رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: سه هزار و 700 نیروی پلیس به صورت مستقیم و غیر مستقیم وظیفه تامین امنیت شعب اخذ رای انتخابات در این استان را بر عهده دارند.
کد خبر: ۴۲۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵ 17 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ جلال میرزابیگی اظهار کرد: نیروی انتظامی در آستانه برگزاری 2 انتخابات مهم، طرح ویژه ایی را تدوین و برنامه ریزی لازم را برای تامین امنیت انجام داده است.
 
وی با اشاره به اینکه همزمانی 2 انتخابات و شرایط حساس منطقه، برگزاری این انتخابات را حساس کرده است، افزود: مردم استان ایلام همواره بالاترین سطح مشارکت را در انتخابات داشته اند و امیدواریم این دوره نیز با حضور حداکثری مردم برگزار شود.
 
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام تاکید کرد: نیروی انتظامی فرامین مقام معظم رهبری را بعنوان یک سند بالادستی مدنظر قرار داده و طرح جامع انتخاباتی را تدوین و اقدامات خود را از 6 ماه پیش در سه حوزه قبل، حین و بعد از انتخابات هدف گذاری کرده است.
 
سرهنگ میرزابیگی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از آرای مردم صیانت خواهد کرد، یادآور شد: سه هزار و 700 نیرو به صورت مستقیم و غیر مستقیم وظیفه تامین امنیت انتخابات را در استان ایلام بر عهده دارند.
 
وی با تاکید بر رعایت قانون توسط ستاد های انتخاباتی و نامزدها و طرفداران آنها اضافه کرد: تا این لحظه تخلف انتخاباتی به صورتی که برای آن پرونده تشکیل شود در این استان نداشته ایم.
 
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به پایان تبلیغات کاندیداها در ساعت هشت صبح روز پنجشنبه 28 اردیبهشت، از نامزدها و طرفداران آنها خواست از انجام تبلیغات بعد از موعد تعیین شده و به راه انداختن کارناوال ها خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار