مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام خبر داد:
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از راه‌اندازی مرکز تخصصی مهدویت در ایلام خبر داد و گفت: فرهنگ مهدویت سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی است.
کد خبر: ۴۲۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 18 May 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» در نخستین دوره آموزشی تخصصی مهدویت و نماز با حضور بیش از ۵۰ نفر از طلاب و ائمه جماعات این استان اظهار کرد: این دوره برای اولین با برای ائمه جماعات استان ایلام تشکیل ‌شده است .

وی با بیان اینکه روحانیون و ائمه جماعات محور فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری هستند، افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری یکی از مهم‌ترین پایگاه ترویج فرهنگ دینی به‌ویژه فرهنگ اصیل مهدویت در سطح جامعه و به‌ ویژه قشر جوان هستند .

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به اینکه لازم است قشر جوان آگاهی کامل و آشنایی بیشتری با بحث و موضوع مهدویت داشته باشند، اضافه کرد: امروز ارزش‌ها و باورهای دینی و اسلامی مورد هجمه تبلیغات و تهاجم فرهنگی دشمن قرار گرفته که فرهنگ مهدویت سدی محکم در برابر این تهاجمات است .

چراغی‌پور یادآور شد: در طول سال نیز برنامه‌ها و نشست‌ها تخصصی و عمومی با حضور ائمه جماعات، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای تبیین فرهنگ مهدویت در سطح این استان برگزار می‌شود .

وی با اشاره به افتتاح مرکز تخصصی مهدویت در استان ایلام در آینده‌ای نزدیک، یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده که این مرکز تا پایان ماه مبارک رمضان با حضور حجت‌الاسلام کفیل و دستگاه‌های فرهنگی و دینی در استان افتتاح شود .

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به دعوت از روحانیون بومی استان به ‌منظور تربیت نیروی متخصص در این زمینه، عنوان کرد: تلاش می‌شود که با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام و دستگاه‌های فرهنگی و دینی استان در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی در مناطق مختلف استان اقدام شود

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار