کد خبر: ۴۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸ 01 June 2015
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در تعامل اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و فارس مقدار 594 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در ضایعات پلاستیکی یک‌دستگاه کامیون جاسازی شده بود، کشف شد.
علی کامرانی صالح اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و رصد اطلاعاتی از فعالیت باندهای مواد مخدر محرز شد که یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر قصد دارند یک محموله بزرگ مواد را طی دو مرحله از مرزهای شرقی کشور به استان فارس انتقال داده و سپس توسط خودروهای سواری به استان البرز منتقل کنند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز در مراحل بعدی از مکان دقیق انتقال مواد و بارگیری آن در منطقه‌ای بین فسا و شیراز در استان فارس مطلع شدند.

کامرانی صالح تصریح کرد: با توجه به اینکه باند مذکور پس از تخلیه مواد قصد بارگیری و انتقال آنها را به وسیله خودروهای سواری داشته و با این اوصاف از این مرحله کنترل باند مذکور وارد مراحل پیچیده‌تری می‌شد.

بنابراین به سرعت موضوع به پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس اعلام شد و 4 تیم عملیاتی با هدایت و راهنمایی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور شیراز ـ فسا اعزام شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: ماموران پس از اقدامات کنترلی و پایشی کامیون موصوف را در محور فسا ـ شیراز شناسایی و طی یک عملیات مقتدرانه موفق به توقیف کامیون و دستگیری اعضای باند به نام‌های «ع-ض» و «ن- ب» شده و آنها را به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس منتقل کردند.

قابل ذکر است که، در بازرسی از کامیون مذکور مقدار 594 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل گونی‌های ضایعات پلاستیکی جاسازی شده بود کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار