مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان تورهای تهرانگردی «شب های رمضان در تهران قدیم» برگزار می شود.
کد خبر: ۴۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 01 June 2015
به گزارش ایرنا رجبعلی خسروآبادی همزمانی ماه مبارک رمضان با فصل تابستان را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری شبانه تهران عنوان کرد.

وی با اعلام برگزاری تورهای «شب های رمضان در تهران قدیم» با مشارکت بافت تاریخی شهرداری منطقه 12 افزود: این برنامه در سه مسیر تعیین شده بافت تاریخی این منطقه شامل بازدید از کاروانسرا، حمام، بازارچه، خانه های تاریخی و بازدید از بازارچه های صنایع دستی برگزار خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران گفت: شب های تهران در حوزه گردشگری فرهنگی برای شهروندان تقریبا خاموش است.

وی افزود: استقرار ادارات دولتی و بازار بزرگ تهران در بافت تاریخی سبب شده تا شب های این منطقه فرهنگی خالی از سکنه باشد و این امر موجب کاهش حضور گردشگران در محلات بافت تاریخی تهران می شود.

خسروآبادی احیای مناسب اماکن تاریخی برای حضور شهروندان در ساعات تعطیلی بازار و ادارات در بافت تاریخی منطقه 12 را بهترین راهکار برای رونق گردشگری فرهنگی در شب های تهران دانست.

وی بیان کرد: شرکت در تورهای شب های رمضان برای شهروندان رایگان است و شرایط و نحوه ثبت نام در این تورها از 25 خردادماه از طریق سایت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به نشانی www.tchto.portal.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار