مرتضی کوهی در گفتگو با تابناک:
معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی استان کرمانشاه: قشرزنان به واسطه ی وابستگی ها ،ظرافت روحی ودلایل متعدد در برابر آسیب های اجتماعی، بیشتر درگیر می شوند.
کد خبر: ۴۲۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 11 May 2017
مرتضی کوهی امروز در گفتگو‌با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: مردان به واسطه ی دسترسی به اشتغال ،منابع مالی، قرارگرفتن در جمع دوستان و مشغله های اجتماعی در مواجه با آسیب های اجتماعی  قدرت انطباق وسازگاری بیشتری دارندو این سبب می شود که آسیب های اجتماعی دربین مردان کمتر باشد.

وی با بیان اینکه زنان به دلیل ظرافت روحی ومحدودیت دسترسی به منابع مالی و حمایت های اجتماعی پیامدآسیب های اجتماعی در بین آنان بیشتر است، افزود: زنان پس از طلاق به دلیل مسئولیت هزانت فرزندان خویش در صورت عدم حمایت مالی برای کسب درآمد و ادامه ی  زندگی، درکنار تربیت فرزندان درگیری های بیشتری دارند.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه گفت: برخی از زنان پس از متارکه  با تحمل فشار روانی ناشی از اداره ی زندگی و رفع نیاز فرزندان خود برای فرار از مسئولیت خویش  به سمت معظلی به اسم * اعتیاد* کشیده می شوند.

کوهی با اشاره به اینکه هنوز تحقیق جامع  علمی ودقیقی راجع به شیوع اعتیاد در بین زنان پس از طلاق صورت نگرفته است، گفت: دلیل بسیاری  از طلاق هاناشی از اعتیاد پدر خانواده بوده که منجر به طلاق می شود، که افسردگی، خشونت، خودکشی و... از جمله عملکردهایی هستند که پس از طلاق متوجه قشر زنان است.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار