در مناظرات تلویزیونی ، حسن روحانی چند با تمسخری سخیف قالیباف را متهم به کپی برداری از الگوهای انتخاباتی کشورهای دیگر نموده اظهار داشت در یک گوشه ای از دنیا یک طرح انتخاباتی مطرح شده ، حالا بعضی ها می خواهند این را کپی کنند و در جامعه ما پیاده کنند.
کد خبر: ۴۲۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 10 May 2017
تا اینجای سخنان روحانی همانند تمامی اظهاراتش می توانست فارغ از داوری های ارزشی باشد اما گذشت تنها دو روز از مناظره ها دولت شروع به کپی برداری آشکار از یک طرح انتخاباتی ستاد قالی باف نمود.
 
البته این در حالی صورت میگیرد که کارشناسان سیاسی معتقدند اغلب نظرسنحی های معتبر نشان می دهند عملکرد روحانی بخصوص در زمینه اقتصادی چنان ضعیف و غیر قابل قبول بوده است که آنها برای تغییر گرانیگاه انتخاباتی مجبور به استخدام ترفندهای سیاسی شده اند.
 
ظاهرا نگرانی تیم روحانی چنان بالا گرفته است که حتی بدون در نظر گرفتن عواقب کپی کاری واینکه تا دو روز قبل خودشان حریف را به آن متهم می نمودند دست به یک کپی برداری ناشیانه زده اند.
 
البته در این میان نبایستی از استقبال بالای مردمی  که امیدی به دولت فعلی برای اشتغالزایی ندارند به سایت کارانه قالیباف غافل شد. بسیاری از مردم این نکته را در یافته اند که اگر بنا باشد در این کشور اشتغالزایی  صورت پذیرد این کار نمی تواند توسط این دولت انجام گردد. بیش از 5 میلیون بازدید در طول دو روز را میتوان شاهدی بر ادعای این نوشته ارائه نمود.
 
این نگرانی ها تا جایی پیش رفته است که در هیئت نظارت بر انتخابات اعضای منتسب به دولت با اعمال اراده خود دستور فیلترینگ این سایت را صادر نمودند. اما تنها چند ساعت بعد از فیلترینگ سایت کارانه ستاد دولت شروع به راه اندازی سایتی بنام کارورزی نمود. این سایت بنا دارد از همه بیکاران کشور ثبت نام کند و بعد از ثبت نام آنچنان که قالیباف وعده داده بود اقدام به پیشنهاد این داوطلبین کاریابی به کارخانجات و مراکز تولیدی نماید.
 
دولت ، به یقنی رسیده است که اگر در این چند روزه باقی مانده تا انتخابات خود را به آبو آتش نزد ، مقبولیت چندانی در میان مردم ندارد چرا که بر خلاف وعده های 4 سال گذشته ، نتوانسته است بذر امید را در دل مردم بکارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :