در پی تماس‌های مکرر شهروندان
شهردار منطقه 2 سمنان گفت: به‌منظور رفاه حال شهروندان، مجتمع «شقایق» سمنان به روی خودروهای سنگین بسته شد.
کد خبر: ۴۲۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 10 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، مسعود میرشریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شهرداری منطقه 2 سمنان با نصب نیوجرسی در مجتمع «شقایق» واقع در شهرک گلستان از ورود کامیون‌ها به این مجتمع جلوگیری کرد.

وی گفت: در پی تماس‌های مکرر ساکنان مجتمع‌های شقایق و نیلوفر با شهرداری منطقه 2 سمنان و بازدیدهای به‌عمل‌آمده از این منطقه، عوامل این شهرداری به‌منظور رفاه حال سکنه محوطه‌ای که توقف خودروهای سنگین در آن موجبات نارضایتی ساکنان محل را فراهم کرده بود را با نصب نیوجرسی و راه‌بند محصور کردند تا مانع ورود خودروهای عمدتاً سنگین به آن مکان شوند.

شهردار منطقه 2 سمنان افزود: سروصدای ناشی از حضور این وسایل نقلیه در ساعات مختلف باعث سلب آسایش شهروندان و آلودگی محیطی و صوتی شده بود و با وجود اینکه قطعه زمین مربوطه مالکیت شخصی دارد و شهرداری در حد قوانین می‌تواند در آن ورود کند، به‌منظور اجابت به درخواست مردمی، شرایط منع تردد و پارک خودروهای سنگین را در آن فراهم آورده است.

میرشریفیاز رانندگان خودروهای سنگین خواست تا به‌منظور رفاه حال شهروندان و ایجاد نکردن آلودگی صوتی از پارکینگ خودروهای سنگین در جنب ترمینال مسافربری استفاده کنند تا رضایت همشهریان را جلب کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار