رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت سمنان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: دولت یازدهم با ارایه تسهیلات رونق تولید و رفع مشکلات اقتصادی واحدهای صنعتی ، ریل گذاری ریشه کنی بیکاری و افزایش اشتغال را در کشور انجام داده است.
کد خبر: ۴۲۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 10 May 2017
به گزارش تابناک سمنان، بهروز اسودی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : ارایه تسهیلات چهار هزار میلیارد ریالی دولت یازدهم امید را برای افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در استان سمنان فراهم کرد و باید این رویکرد اشتغال آفرین برای سال 96 نیز ادامه یابد.
وی اظهارداشت : بیش از 30 درصد از واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان در سال 92 تعطیل بودند که با تلاش دولت یازدهم رونق کسب و کار در واحدهای تولیدی استان طنین انداز شد.


وی تصریح کرد : باید با مشارکت پرشور مردم در انتخابات اجرای برنامه های رونق اقتصادی که دولت یازدهم در کشور ایجاد کرده است ، ادامه یابد.

اسودی با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم در شرایط کنونی، تصریح کرد : باید مردم در این مقطع حساس هوشیار باشند و نباید فریب وعده های واهی برخی از نامزدهای انتخاباتی را بخورند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد : مردم باید مسیری که برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار در کشور از سال 92 عملیاتی کرده اند با قدرت برای سال های آینده ادامه یابد.

اسودی ادامه داد : انتخابات می تواند با حضور حداکثری و پرشور مردم و انتخابی عقلانی به شکوفایی و آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی منجر شود.

وی تصریح کرد : اقشار جامعه باید برای رای به فرد اصلح ،برنامه های نامزد انتخاباتی را به خوبی رصد کنند و نباید با رویکرد اشتباه باردیگر به گذشته برگشت.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار