رییس اداره زیباسازی شهرداری منطقه یک تهران از فراهم کردن ۵ هزار متر مربع فضای تبلیغاتی در شمال شهر برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت خبر داد.
کد خبر: ۴۱۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 07 May 2017
محمد رضا میرزایی در جمع خبرنگاران با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: ۲۱۰ سازه تبلیغاتی به صورت دو رو به ابعاد هر یک ۲۴ متر مربع در معابر شمال تهران ایجاد شده  تا ستادهای انتخاباتی بتوانند پوستر، تراکت ودیگر اقلام تبلیغاتی خود را بر روی آنها نصب کنند.

وی هدف از این طرح را جلوگیری از ناهماهنگی و آشفتگی های بصری و دیوارنویسی ها و ایجاد یک بستر مساوی و مناسب و فضای هماهنگ برای ستادهای تبلیغاتی عنوان کرد.

رییس اداره زیباسازی شهرداری منطقه یک تهران گفت: ۶۰ سازه تبلیغاتی توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران و ۱۵۰ سازه نیز توسط شهرداری منطقه یک در شمال تهران نصب شده که مکان یابی محل نصب سازه های انتخابات ریاست جمهوری در معابر اصلی و مکان های پر تردد و برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با نگاه محله ایی انجام شده است.

وی گفت : نصب پیام هایی از  بیانات حضرت امام خمینی( ره) و مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت عمومی، ترغیب و تشویق شهروندان به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و خنثی نمودن توطئه های دشمنان از دیگر اقدامات انجام شده در این ایام  است.

میرزایی افزود: پس از برگزاری انتخابات عملیات پاکسازی نماهای شهری طبق زمان اعلامی  مندرج در قانون انتخابات آغاز می شود .
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار