فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد:
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به‌ حضور میلیونی مردم در مراسم جشن نیمه شعبان، از آماده‌باش بیش از 4 هزار نیروی پلیس در راستای تأمین امنیت این مراسم بزرگ در قم خبر داد.
کد خبر: ۴۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ 31 May 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در دیدار مسئولان مسجد مقدس جمکران با اشاره به وسعت همکاری‌های فرماندهی انتظامی استان قم با تولیت این مسجد مقدس اظهار کرد: یکی از رویدادهای مهم مذهبی در کشور برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان در قم است.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها در قم بسیج شده‌اند تا میزبانی شایسته برای زائران باشند، گفت: بیش از 2 میلیون نفر از اقصی نقاط دنیا در این مکان مقدس حضور پیدا می‌کنند و امسال نیز با توجه به پیوستگی بین نیمه شعبان و 14 خرداد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، گستره کار پلیس در عمق و وسعت بیشتر شده است و پلیس قم چند روز در آمادگی کامل است.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: مدت‌هاست که نیروی انتظامی برنامه‌ریزی لازم را در این خصوص انجام داده است و بیش از 4 هزار پلیس امنیت مراسم نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران را برعهده دارند.

مجتبایی گستره فعالیت‌ها را در بخش‌های انتظامی، عملیاتی، ترافیکی، پشتیبانی و اطلاع‌رسانی دانست و تاکید کرد: به‌دلیل افزایش ضریب امنیت و انضباط، 12 پایگاه انتظامی، عملیاتی و تخصصی پلیس‌های اطلاعات، راهور و آگاهی در مسجد جمکران حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به هم‌افزایی و همپوشانی بین دستگاه‌های خدماتی استان گفت: در مراسم جشن نیمه شعبان بیشترین هماهنگی را با مسجد جمکران خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه گستره مأموریت ما در سال‌جاری وسیع‌تر خواهد بود و برای چهاردهم و پانزدهم خرداد نیز پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم، افزود: به‌منظور اطلاع‌رسانی دقیق به مردم یک پایگاه اطلاع‌رسانی قوی ایجاد کرده‌ایم.

مجتبایی در ادامه با اشاره به رضایتمندی مقام معظم رهبری از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در سال گذشته افزود: اگر در برگزاری این مراسم در سال 93 انضباط و آرامش مردم را شاهد بودیم از عنایات حضرت ولی عصر‌(عج) است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار