یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تنها انتخابی برای چهارسال آینده نیست بلکه در تعیین سرنوشت چهار دهه آینده کشور تاثیرگذار است.
کد خبر: ۴۱۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 05 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سعید شریعتی شامگاه پنجشنبه در سخنانی در ستاد انتخاباتی حسن روحانی در شیراز افزود: باید به یاد داشت که تحریم انتخابات و عدم اقبال برخی از طبقه متوسط به مشارکت در انتخابات سال 84، کشور را از مسیر توسعه عقب انداخت.
وی اظهار کرد: با پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری، می توان امید داشت که بتوان کشور را به وضعیت اقتصادی و اجتماعی سال 84 بازگرداند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری وعده‌های غیر واقعی مطرح کرده اند و در این باره باید گفت که اگر قرار باشد معضل بیکاری حل شود باید نرخ رشد به 15 درصد برسد که این اتفاق در 4 سال محقق نخواهد شد.
وی ادامه داد: ادعای حل مشکل بیکاری در مدت چهار سال وعده ای فریب کارانه است و منطبق بر واقعیت های نظام اداری و اقتصاد کشور نیست.
شریعتی گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 شاهد بودیم مردم در مناطق جنوب شهر کمتر در انتخابات مشارکت داشتند و این نشان می‌دهد اصولگرایان پایگاه رای سنتی خود را از دست داده اند.
وی ادامه داد: بعضی گمان می‌کنند با دمیدن در کوره پوپولیسم و به مزایده گذاشتن انتخابات می‌توانند رای گروه‌های کم‌تر برخوردار را به دست آورند اما سخت در اشتباه هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار