مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور آرای مردم را حق الناس دانست و گفت: ما به عنوان مجریان انتخابات امانتدار رای مردم هستیم.
کد خبر: ۴۱۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 05 May 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:رضا زاده در نشست مشترک مسئولان ستاد انتخابات ، فرمانداران و بخشداران استانهای اردیبل ، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی که درارومیه برگزار شد با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار وزیر کشور با ایشان، گفت : مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات فرمودند انتظار داریم انتخاباتی سالم ، امن ، رقابتی و حداکثری در کشور برگزار شود .

مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور ادامه داد: وزارت کشور با رعایت این چهار اصل که مقام معظم رهبری فرمودند انتخاباتی در حد استاندارد های نظام اسلامی و با حضور حداکثری مردم برگزار می کند.

 رضا زاده با بیان اینکه در انتخابات دور دوازدهم ریاست جمهوری به دلیل حضور جریان های مختلف سیاسی ، شاهد رقابتی پرشور و تمام قد هستیم، ادامه داد: پیش بینی می شود میزان مشارکت مردم در انتخابات حدود 70 درصد باشد که این میزان مشارکت در مقایسه با کشورهای هم رده ایران اسلامی مشارکت قابل قبول خواهد بود.

مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور با تشریح فضای انتخابات در کشور گفت: خوشبختانه فضای انتخابات در فضای مجازی بسیار گرم و پرشور  است و امیدواریم تا روز انتخابات نیز این شور و گرمی در فضای عینی و میان احزاب نیز پر رنگترشود.

 رضا زاده با بیان شرایط خاص بین المللی و تاثر آن در انتخابات ایران گفت: تجربه نشان داده است دشمنان هر زمان که قصد تهدید کشور را داشتند ، حضور و مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شده است.

 رضا زاده با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: مشارکت ، یکی از محور های منافع و استراتژی ملی ماست.

وی با اشاره به وجود اقوام و قومیت های مختلف در کشور و زندگی مسالمت آمیز آنان،  گفت: اینکه برای انتخابات قومیت ها را تحریک کنیم که رو به روی هم قرا بگیرند یا مشارکت را به طرق مختلف پایین بیاوریم، این ها ظلم به نظام است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار