به مناسبت بزرگداشت هفته معلم انجام شد:
كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان‌غربي در قالب طرح« مهرانه‌هاي اردي‌بهشتي» از 100 معلم مدارس استان تقدير كرد.
کد خبر: ۴۱۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹ 03 May 2017
به گزارش تابناک آذربايجان‌غربي، در اين طرح كه براي سومين سال متوالي در استان اجرا مي‌شود با اهداء لوح تقدير از طرف معاون فرهنگي از 100 معلم به خاطر همراهي در پيشبرد اهداف و برنامه‌هاي كانون، به مناسبت هفته معلم تقدير شد.
اجراي سرود و گروه‌نوازي در جشن‌‌هاي مدارس و دل‌نوشته‌هاي اعضا و دانش‌آموزان به معلمان خود بخشي از برنامه‌هاي اعضا كانون استان در اولين روز از هفته بزرگداشت مقام معلم بود.
ساخت گل‌هاي اوريگامي توسط اعضا و هديه آن به معلمان مدارس در اروميه و شهرستان‌هاي آذربايجان‌غربي نيز بخشي را در برنامه‌هاي گراميداشت روز معلم به خود اختصاص داد.
در اين ميان نقش مربيان كانون استان نيز در شناساندن هرچه بهتر مقام شامخ معلم به اعضا و دانش‌آموزان مدارس در قالب فعاليت‌هاي مختلف از قبيل معرفي كتاب و آثار استاد شهيد مرتضي مطهري پررنگ بود.
ديدار مربيان كانون استان با روساي آموزش و پرورش نيز در اكثر شهرستان‌هاي آذربايجان‌غربي انجام شد.
كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان آذربايجان‌غربي همه ساله هم زمان با سراسر كشور با اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي، هنري و ادبي ويژه‌برنامه‌هاي بزرگداشت مقام معلم را اجرا مي كند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار