تابناک: رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان بر خرید گندم و جو از کشاورزان استان توسط سازمان تعاون روستایی، شرکت غله و خدمات بازرگانی و شرکت پشتیبانی امور دام در کوتاهترین زمان تاکید کرد.
کد خبر: ۴۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 31 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان قدرت الله قاسمی در جمع مدیران ستادی این سازمان اظهار کرد: اکنون مهمترین موضوع بخش کشاورزی اصفهان، هماهنگی لازم برای خرید گندم تولید شده توسط کشاورزان زحمت کش است.

وی افزود: باید همه مجموعه های مرتبط با خرید گندم و جو برای خرید این محصولات از کشاورزان در کوتاهترین زمان و به نحو شایسته اقدام کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان در ادامه حمایت از منابع و منافع ملی در بخش کشاورزی را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: به هرمیزان آب داریم باید کشت متناسب انجام شود.

وی با اشاره به اینکه هر مسئله ای در بخش کشاورزی اصفهان نباید از نگاه سازمان جهاد کشاورزی استان دور بماند، تصریح کرد: مسئولین این سازمان باید پاسخگوی همه مطالبات کشاورزان اعم از میزان تولید محصولات، بازار عرضه و مصرف باشند.

معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز میزان کنونی سبوس استان را 6هزار و 200 تن اعلام کرد و افزود: از این نظر برای برآورده شدن نیاز دامداران استان در وضعیت خوبی قرار داریم.

امیر حسن افیونی بر مدیریت و نظارت بر جوجه ریزی مرغداری های استان تاکید کرد و گفت: باید با مدیریت بر جوجه ریزی های مرغداران استان، تولید و کنترل مناسب مرغ مازاد، بازار مصرف را کنترل کنیم.

اصغر محسن زاده کرمانی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز با اشاره به اقدامات انجام شده برای مبارزه با سن گندم در مزارع این استان گفت: با توجه به محدودیت های زمانی به خوبی توانسته ایم آفت سن را در مزارع غلات گندم و جو استان کنترل کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار