ایوب محمد پور در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و‌پرورش شهرستان ثلاث بابا جانی با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به تشریح برنامه های هفته *معلم* پرداخت و گفت:در اولین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ سپاس معلم با حضور مسئولین در دبیرستان * معلم* این شهرستان نواخته شد.
کد خبر: ۴۱۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 03 May 2017
ایوب محمدی پور امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت :اقدامات اعزام کارکنان ستادی اداره به صورت اکیب های،جهت تبریک هفته *؛معلم *به مدارس،  دیدار با امام جمعه شهرستان از جمله برنامه های این هفته است.

وی با بیان اینکه دیگر برنامه های ما در این هفته، اجرای همایش بزرگ تجلیل از معلمان برتر با حضور تمامی فرهنگیان و خانواده های آنان و مسئولین شهرستانی در روز دوم است، افزود: همایش پیاده روی فرهنگیان در سومین روز از هفته ی بزرگداشت مقام معلم ( پنج  شنبه ) انجام می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ثلاث بابا جانی گفت:  شرکت در مراسمات مختلف هفته معلم در مدارس شهری و روستایی جزو برنامه ای اجرایی این هفته است، 

محمدی پور  در خصوص وضعیت آموزش و پرورش شهرستان توضیحاتی داد و اعلام کرد:  حوزه آموزش و پرورش ثلاث باباجانی یکی از وسیع ترین حوزه های استان بوده که دارای 154باب  مدرسه 6هزاردانش آموز که  600 همکار فرهنگی در این مدارس  مشغول فعالیت هستند، که  در سه سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه   های پشتیبانی ‌ آموزشی و پرورشی انجام گرفته است.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار