نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: بیکاری جوانان، مشکلات اقتصادی، گرانی، معیشت و ... در کشور موج می‌زند و نامزدها باید به خواست مردم توجه کنند.
کد خبر: ۴۱۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 03 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از دفتر نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، سیدحسن حسینی‌شاهرودی در جمع مردم تاش شاهرود ضمن بیان اینکه متأسفانه با سیاست‌های غلطی که در کشور اجرا شد، علی‌رغم خدماتی که به روستاییان ارائه شده و دولت‌های مختلف کارهای زیربنایی خوبی برای روستاها انجام دادند، اما توجه ویژه‌ای به اشتغال روستاییان نشده است، بیان داشت: امروز روستاها نیازمند توسعه متوازن در بخش‌های مختلفی مانند کشاورزی، اشتغال، فرهنگ و ... هستند.

وی افزود:امروز با وجود مشکلات فراوانی که در زمینه کشاورزی، تحصیل جوانان و معیشت وجود دارد، باید شرایطی فراهم می‌شد که جوانان در روستاها بمانند یا به روستاها بازگردند تا به مردم خودشان خدمت کنند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: متأسفانه هر چه نظام اسلامی در راستای ترویج خدمت زحمت کشید، هنوز نتوانستیم رونق خوبی را در روستاها شاهد باشیم؛ اما در برنامه ششم توسعه پیش‌بینی خوبی برای رونق روستاها صورت گرفته است، به‌ویژه در زمینه اشتغال، منابع بانکی و تسهیلات مناسب در کنار سیاست‌های کلاً همسو طی پنج سال آینده شاهد رونق مجدد در روستاها خواهیم بود.

حسینی‌شاهرودی همچنین از کلنگ‌زنی طرح گازرسانی به روستای تاش خبر داد و گفت: این امر به‌زودی محقق خواهد شد تا مردم این روستای سردسیر به آرزوی دیرینه‌شان که بیش از دو دهه قدمت دارد، برسند.

وی بخش دیگری از سخنان خود را به انتخابات پیش‌رو اختصاص داد و اظهار داشت: در شرایط انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات مردم همیشه باید در صحنه باشند تا بتوانند سرنوشتشان را تعیین کنند؛ حضور مردم قطعاً در روند اجرایی انتخابات مؤثر است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: سالانه یک میلیون نفر به بیکاران کشور اضافه می‌شود؛ باید اولویت‌هایمان را در راستای این امر در نظر بگیریم و سپس انتخابی درست را انجام دهیم تا آینده این نظام را تضمین کنیم.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه مردم باید مناظره‌ها را ببینند و با بررسی برنامه‌ها به نامزدهای مورد دلخواه رأی دهند، تأکید کرد: مدیران جهادی، انقلابی و آن‌هایی که دلسوز مردم هستند و به‌نوعی خستگی‌ناپذیر برای مردم کار می‌کنند، در زمره فاکتورهایی هستند که از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به‌عنوان مصداق‌های نامزد خوب بیان شد.

وی افزود: بیکاری جوانان و به‌خصوص تحصیل‌کرده‌ها، مشکلات اقتصادی، گرانی، معیشت و ... در کشور موج می‌زند؛ نامزدها باید بدانند که فراموش کردن این امر یعنی فراموش کردن خواست مردم.

برچسب ها: بیکاری ، اقتصاد ، معیشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار