حجت الاسلام رئیسی در کرمانشاه:
کاندیدای دور دوازدهم ریاست جمهوری گفت: مشکل ما در کشور که باعث هدر رفتن منابع می شود ، مفاسد اقتصادی است.
کد خبر: ۴۱۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷ 03 May 2017
 به گزارش خبرنگار تابناک، شامگاه روز دوشنبه، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار مردمی، با مسئولان، برخی از نمایند گان در مجلس شورای اسلامی و اقشار مختلف مردم از سراسر استان در مسجد ابا عبدالله شهر کرمانشاه گفت: ابراز احساسات و شور جوانان به شخص بنده نیست بلکه  مربوط به خدمتگزار به نظام و نگاه بزرگوارنه ی مردم به هویت وابسته به نظام و خدمتگزار به مردم و تجلیل از ارزش ها و نظام است.
  
وی اظهارداشت:به عنوان شخص طلبه، خودم را لایق ابراز احساسات از زاویه ی شما جوانان برومند نمی دانم ، کشور ما به برکت رشادت شما جوانان و پدرانتان، مردان و زنان غیور  این خطه که اجازه ی تجاوز به این سرزمین و اینکه یک وجب از خاک میهن در اختیار دشمنان قراربگیرد،ندادند.

وی گفت: حقیقتا رشادت و غیرت مرزنشینان ما اهم از مردان و زنان در استان کرمانشاه سبب اقتدار برای این کشور شد، و آنچه سایه ی جنگ را از کشور برداشت حماسه آفرینی، رشادت، ایستادگی، مقاومت و شکست ناپذیری شما مردمان غیور بود، که با اقتدار و روحیه ی جهادی و انقلابی، در این عرصه سبب موفقیت و گشودن بسیاری از پیروزیها برای ملت و کشورایران بوده است.

وی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس یکی از وجه های حضور اثر گذار نیروهای انقلابی و جهادی ماست که توسعه ی هوا فضا یکی از حوزه های موفق نیروهای جوان و جهادی ما بوده و همچنین در حوزه ی  نانو تکنولوژی نیز جوانان خلاق، نو آور و مبتکر و موفق با مدیریت جهادی آن را دنبال کرده که عرصه های دیگر نیز با روحیه ی جهادی دنبال شده است.و افتخاری در دنیا بیافرینند و همه انگشت به دهن مانده اندکه چگونه ملتی با این همه ایستادگی آماده ی خطر کردن است و آنچه اقتدار ما را رقم زده دقیقا همین مدیریت جهادی است.

وی تصریج کرد:اما در کنار این افتخارات در شرایط کنونی ما با مشکلات بسیاری در زندگی مردم و جوانان مواجه ایم کاستی هایی که مردم و جوانان ما در زندگی معیشتی و اقتصادی  خود از آن رنج می برند و عرصه ی کا و تلاش برای جوانان تنگ شده است.

 وی ابرازکرد: آنچه که ما شاهد آن هستیم وضعیت موجود است که علی الرغم داشتن همه ی امکانات و ثروت های  مادی و ذخایر منابع و معادن که خداوند به ما عنایت کرده است، شرایط سوق الجیشی و با این وجود این شرایط ایران کشور ثروتمندی است که می توان با همین منابع بسیاری از مشکلات کشور را حل کرد و آنچه که شاهد هستیم با همین وفور  منابع در کشور می توان از مشکلات نیروی کارآمد انسانی و خلاق کشور، گره گشایی کرد.

رییسی اظهار داشت:اما امروز شاهد وضعیت نامطلوب معیشتی، اقتصادی، کارو  اشتغال در کشور هستیم.آیا این وضعیت نامطلوب زیبنده ی دولت اسلامی و دولتی که با عنوان دولت اسلامی است ؟ که با تغییر این شرایط نامطلوب امکان پذیر است.

وی تاکید کرد: سه نگاه برای تغییر وضع نامناسب وجود دارد، و اگر اصلاح نشود ما همچنان در مدیریت اجرایی و اقتصادی کشور دچار مشکل خواهیم بود، که اول نگاه به مردم و توانایی های مردم و جوانان تغییر کند،  دوم نگاه به ثروت ها، منابع ملی؛ منابعی که بسیار گره گشاه هستند تغییر کرده و همچنین نگاه به این که بیگانه مشکلات کشور را حل کند و کشورمان را عزیز کند و گره از کار مردم بگشاید تغییر کرده و اینکه بیگانه ما و ملتمان را عزیز می کند یا از مشکلات ما گره گشایی می کند و معطل گذاشتن ملت مبنی براینکه بیگکانه مشکلات ملت را حل کند خطا است.

ایشان افزودند: نگاه دوم به اینکه ما به ملت، جوانان و فرهیختگان و جوانان خودرا در کشور کم توان ببینیم نیز تغییر کند و این خطاست ، ما معتقدیم هرجایی که ملت نقش داشته بسیار توانسته است که به خوبی  در گره گشایی از مشکلات نقش آفرینی کند چراکه در دفاع مقدس این حضور مردم بود که وضعیت را به نفع مردم یکسره کرد و در عرصه ی اقتصاد نیز حضور مردم می تواند بسیا ی از مشکلات را حل کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار