به مناسبت روز جهانی کارگر در مراسمی با حضور مسئولان استانی از کارگر نمونه کشوری از شهر الشتر و کارگران نمونه استانی لرستان تجلیل شد.
کد خبر: ۴۱۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳ 02 May 2017

بدون شک بخش عظیمی از خود کفایی و اقتصاد مقاومتی بر دوش کارگران جامعه قرار دارد. تولید؛ خلاقیت در تولید؛ نو آوری در همه عرصه ها امروز در جامعه در حال تبدیل شدن به ارزش و هنجار است. در همین راستا و برای گسترش فرهنگ کار و تولید تقدیر از سربازان این عرصه باید به برنامه ثابت  گردد.

در راستای ارج نهادن به مقام والای کارگر؛ اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان  همزمان با روز جهانی کارگر  و در دیدار تشکلات کارگری و کارگران با نماینده ولی فقیه در استان و با حضور غضنفری معاون امور اقتصادی و منابع انسانی، مدیر کل شورای هماهنگی رفاه اجتماعی و جمعی از مسوولان استانی از کاگران و واحد نمونه با هدا لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.


در این آیین از مصطفی طاهری نیا از الشتر به عنوان کارگر نمونه کشوری و ملی با تقدیم لوح زرین تقدیر به عمل  آمد. در همین مراسم  از برگزیده گان نمونه  استانی نیز تقدیر به عمل آمد؛ که نام آنها در ذیل ذکر گردیده است.

مهدی وزیری مدیر عامل شرکت دارو سازی اکسیر بروجرد به عنوان واحد نمونه استانی

صید ایمان خلیفه سلطانی به عنوان کارگر نمونه استانی

مونا جهانگیر به عنوان گروه کار نمونه استانی 

نکته قابل ذکر آن است که متاسفانه برخی از رسانه ها به صورت گزینشی اقدام به انتشار این خبر نمودند و در این خبرگزاری ها بدون ذکر نام  کارگر نمونه کشوری آقای طاهری نیا به راحتی از کنار این موضوع عبور نموده اند.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار