رقابت‌های تیراندازی بخش مردان و زنان جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه برگزار شد و نفرات اول تا سوم در هر بخش مشخص شدند.
کد خبر: ۴۱۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 02 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، مراسم افتتاحیه جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه ظهر امروز با حضور عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان کرمانشاه و در رده‌های سنی بالای 60 سال و زیر 60 سال برگزار می‌شود که تا تاریخ 14 اردیبهشت ماه جاری در ورزشگاه‌های کرمانشاه ویژه زنان و مردان و به همت صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه تدارک دیده شده است.

براساس این گزارش، جشنواره یاد شده در پنج رشته ورزشی تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، شطرنج،‌ شنا ( کرال و قورباغه) و تنیس روی‌میز برگزاری می‌شود و به نفرات برتر این جشنواره نیز جوایزی اهدا می‌شود و همچنین این نفرات برای حضور در مسابقات کشوری به تهران اعزام می‌شوند.

براساس گزارش فارس، مسابقات تنیس روی میز آقایان روز دوشنبه مورخ ۱۱ اردیبهشت ماه جاری در مجموعه ورزشی سجاد برگزار می‌شود و مسابقات تنیس روی میز بانوان روز چهارشنبه مورخ ۱۳ اردیبهشت ماه جاری در خانه پینگ‌پنگ کرمانشاه انجام می‌گیرد.

مسابقات شطرنج بانوان و آقایان در مسابقات ورزشی بازنشستگان کشوری استان نیز روز سه‌شنبه مورخ 12 اریبهشت ماه جاری در خانه شطرنج کرمانشاه انجام می‌گیرد و مسابقات دارت ویژه بازنشستگان کشوری را روز چهارشنبه مورخ ۱۳ اردیبهشت ماه جاری در مجموعه ورزشی امام(ره) برگزار می‌شود.

مسابقات تیراندازی با تفنگ آقایان و بانوان نیز روز دوشنبه مورخ ۱۱ اردیبهشت ماه جاری در مجموعه ورزشی هیأت تیراندازی کرمانشاه انجام می‌گیرد و مسابقات شنای آقایان روز چهارشنبه مورخ ۱۳ اردیبهشت ماه جاری در استخر شهید آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی برگزار شده و برگزاری همین رقابت‌ها در بخش بانوان روز سه‌شنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری در مکان مذکور تدارک دیده شده است.

رقابت‌های تیراندازی بخش مردان عصر امروز پایان یافت و سید مراد خاموشی توانست رتبه نخست این بخش را به خود اختصاص بدهد تا منوچهر سعیدی به مقام دوم دست یافته و رضا قاضی‌زاده نیز در جایگاه سوم قرار بگیرد.

بانوان نیز در رشته تیراندازی به رقابت با یکدیگر پرداختند و در نهایت فرشته اعظمی، فریبا عظیمی و منظر الیاسی به ترتیب نفرات اول تا سوم رقابت‌های تیراندازی بخش بانوان جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه بودند.

گفتنی است اختتامیه این جشنواره پنج‌شنبه هفته جاری با حضور نفرات برگزیده، جامعه بازنشستگان کشوری استان و مسؤولان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار