فرماندار آبدانان در مراسم سالروز گرامی داشت جانباز :
فرماندار شهرستان آبدانان گفت :باید خانواده های جانبازان را ارج نهاد که زینب گونه باصبر وبردباری تحمل میکنند .
کد خبر: ۴۱۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 01 May 2017
در  مراسمی که باحضورامام جمعه، فرماندار ، نیروهای نظامی وانتظامی وجانبازان وایثارگران، سالرروز جانباز گرامی داشته شد.

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجیدعسکری با اشار به ثبات و امنیت ایران اسلامی گفت:باوجوداینکه منطقه  آشوب زده خاورمیانه درگیرجنگ وناامنی است ، کشورجمهوری اسلامی به عنوان لنگرگاه امنیت وثبات درخاورمیانه است .
 
عسکری افزود:مردم سالاری دینی فقط در ایران اسلامی به عینه نمایان است ، احترام وکرامت انسانی به غیراز جمهوری اسلامی درکمتر کشوری ارج نهاده می شود.
 
  امام جمعه آبدانان با بیان اینکه   در دوران دفاع مقدس، همه قدرت های شیطانی دنیا با همه توان آمده بودند تا نهال نوپای انقلاب اسلامی را ساقط کنند گفت : فداکاری و از خود گذشنگی رزمندگان مانع از تحقق این توطئه خطرناک شد.
 
حجت الاسلام حسین حاجیلری ادامه داد : باید قشرهای مختلف جامعه باید در عمل و نه از روی ترحم، مقام و منزلت جانبازان و ایثارگران را گرامی بدارند.
 
صادق نوروزی مسول بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان نیز اظهار کرد:جانبازان رهبران جامعه هستند ، جایگاه ایثارگران باید در حد اعلی حفظ شود.
 
نوروزی افزود:مطالبه اصلی جانبازان شرافت وسربلندی و حفظ واقتدار پرچم جمهوری اسلامی بوده وهست .
 
  این مراسم  که با حضور جانبازان، ایثارگران، مدیران و مسئولان اجرایی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبدانان برگزار شد از جانبازان و ایثارگران تجلیل بعمل آمد.
 
 وهمچنین به مناسبت روز جانباز ، امام جمعه ،فرماندار و جمعی از مسولین با 2تن از خانواده های جانبازان دیدار کردند.
 
در این دیدار امام جمعه وفرماندار ،با اشاره  به نقش جانبازان وایثارگران درحفظ وحراثت از ارزشهای دفاع مقدس اظهار داشتند: زنده نگه داشتن یاد همرزم های خود وباحضور در صحنه های مختلف انقلاب پاسداری کردنداز انقلاب اسلامی./م
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار