فرمانده انتظامی شهرستان گفت: افرادی که روز گذشته با تهدید شهروندان در محله باغ ابریشم ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۱۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 01 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندان با پلیس 110 مبنی بر اینکه پنج سرنشین یک دستگاه پراید با حرکات مخاطره آمیر، عربده کشی و بیرون آوردن سلاح سرد از پنجره های خودرو در محله باغ ابریشم ایجاد رعب و وحشت کرده اند، اکیپی از ماموران انتظامی شهرستان به سرعت برای دستگیری این افراد وارد عمل شد.

وی افزود: متهمان پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که در نهایت ماموران انتظامی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی پس از تعقیب و گریز خودرو را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به کشف سلاح سرد از متهمان، گفت: افراد دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
سرهنگ شیرزادی تاکید کرد: پلیس با اقتدار کامل با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می کند و هرگز اجازه نخواهند داد که عده ای هنجار شکن امنیت شهروندان را به مخاطره بیاندازند.

وی اعلام کرد: برخورد با هنجار شکنان و اراذل و اوباش همواره در دستور کار انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار دارد و این افراد بدانند در صورت هر گونه قانون شکنی و بی نظمی با برخورد قاطع شدت عمل پلیس مواجه خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار