جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ؛
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر لزوم تکمیل طرح های عمرانی و بهسازی محور ایلام – مهران گفت:نیروی انتظامی در حال بروز رسانی طرح های انتظامی،امنیتی و ترافیکی ویژه اربعین می باشد.
کد خبر: ۴۱۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 30 April 2017
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا به منظور بازدید از پایانه مرزی مهران ساعتی پیش از طریق فرودگاه شهدا وارد ایلام شد.
 
سردار"فتحی زاده"در راس هیئتی به منظور بازدید از وضعیت راه های مواصلاتی منتهی به شهرستان مرزی مهران و پایانه مرزی وارد ایلام شد.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا پس از ورود به فرودگاه شهدای ایلام از طریق زمینی به سمت مهران حرکت کرد.
 

 به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار"محسن فتحی زاده"در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران و در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت:امروز توفیق داشتیم در جمع تعدادی از فرماندهان نیروی انتظامی در استان ایلام و شهر مهران باشیم و از نزدیک شاهد برنامه ریزی و آماده سازی شرایط برای برگزاری کنگره عظیم اربعین در سال جاری باشید.
 
وی با اشاره به اهمیت جهانی برگزاری کنگره عظیم اربعین گفت:نیروی انتظامی از مدت ها پیش با بررسی و تجزیه و تحلیل برنامه اربعین سال گذشته طرح ریزی ها و برنامه های خود را برای برگزاری با شکوه اربعین امسال آغاز کرده است.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به بازدیدی که از وضعیت زیر ساخت های شهر مهران و جاده ایلام – مهران صورت گرفت،گفت:اولین جلسه قرارگاه اربعین با حضور فرمانده انتظامی و مرزبانی استان ایلام برگزار شد و در این جلسه وضعیت اقدامات انجام شده را بررسی و مورد رصد قرار دادیم و تصمیماتی را برای بهبود شرایط اربعین پیش رو اتخاذ کردیم.
 
وی با قدردانی از تلاش های در حال انجام برای بهبود محور ایلام – مهران گفت:نیروی انتظامی طرح های عملیاتی،ترافیکی و امنیتی ویژه اربعین را در حال بروز رسانی کردن می باشد.
 
سردار فتحی زاده با تاکید بر لزوم تکمیل طرح های عمرانی در مسیر تردد زائران اربعین حسینی گفت:پروژه های زیر ساختی و طرح های ناجا قبل از شروع اربعین به پایان خواهد رسید./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار