کد خبر: ۴۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 31 May 2015
فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری، صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان البرز اظهارکرد: امروز شاهد ظلم زیادی از سوی کشورهای استکباری به سرکردگی آمریکا و انگلیس به مردم مظلوم دنیا به ویژه کشورهای یمن و عراق و فلسطین هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشورهای حلقه به گوش آمریکا و انگلیس و اسرائیل با زیرپا گذاشتن حقوق انسانی به مردم ظلم می‌کنند و با جنگ افروزی و کشت و کشتار آرامش آنها را برهم می‌زنند.

اشتری افزود: ما شیعیان همگی منتظر ظهور امام زمان (ع) هستیم که با ظهور خود عالم را پراز نور کرده و بساط ظلم را برچیده و عدالت و آرامش را در جهان پراکنده سازد.

وی درادامه با اشاره به عملکرد سال 93 و دو ماه اول سال 94 مجموعه پلیس استان البرز گفت: طبق آمارهای ارائه شده به نظر می‌رسد با تلاش فرماندهی نیروی انتظامی و مأموران پلیس طی این مدت نظم و آرامش مطلوبی در این استان حاکم بوده است.

اشتری خاطرنشان کرد: بدون شک تأمین این امنیت بدون تلاش شبانه‌روزی مأموران و تعامل و همکاری مستمر اعضای شورای تامین‌ امکانپذیر نبود.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: علاوه بر این، همکاری و تعامل مردم با نیروهای پلیس نیز درایجاد این نظم و امنیت تاثیر به سزایی داشته است.

سردار اشتری ادامه داد: پلیس باید از ظرفیت‌های مردمی برای تأمین نظم و امنیت و مقابله با برهم زنندگان نظم عمومی و کسانی که مرتکب جرم می‌شوند، استفاده کند.

این مسئول یادآورشد: طبق آمار ارائه شده از سال گذشته تا کنون پلیس استان البرز در زمینه کاهش جرایم خشن و کشفیات مواد مخدر بسیار خوب عمل کرده است.

وی ادامه داد: مبارزه با جرایم خشن همواره از اولویت‌های پلیس بوده و با جدیت درهمه استان‌ها از جمله البرز پیگیری می‌شود.

وی همچنین مقابله با وقوع سرقت را نیز یکی از اولویت‌های پلیس عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی اقدامات مقابله‌ای با سارقان را در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت باید اولویت اول پلیس در اقدامات پیشگیرانه باشد، افزود: هرچند آمار کلی سرقت روبه کاهش است ولی نگرانی‌هایی درخصوص سرقت‌های خرد وجود دارد که باید برطرف شود.

وی اضافه کرد: برای کاهش آمار سرقت باید ریشه وقوع آنها را شناسایی و از بین برد؛ چرا که تا زمانی که مشکلی ریشه‌ای برطرف نشود مساله حل نخواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی درخصوص اقدامات پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ نیز گفت: در حوزه مقابله با مواد مخدر به دنبال راههای بهتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تری هستیم که راه را برای همه مجرمان این حوزه ببندیم.

وی تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی طی سال‌های اخیر توانسته‌اند با تلاش و اشراف اطلاعاتی به تولید کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر راههای فعالیت آنها را ببندند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: بدون شک با اولویت‌بندی برنامه‌ها و برنامه‌ریزی تا پایان سال اقدامات بیشتری در راستای تأمین امنیت و برخورد با کسانی که قوانین را نادیده می‌گیرند، انجام می‌گیرد.

اشتری در پایان گفت: نیروی انتظامی با هر شخص، شبکه و گروه که سبب سلب آسایش شود برخورد می‌کند و در این زمینه طبق قانون عمل می‌کنیم.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار