رئیس پلیس شهرستان دشتستان گفت: با استقرار ایستگاه‌های سیار پلیس و گشت زنی عوامل انتظامی در محورهای خروجی شهرستان دشتستان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق توقیف شد.
کد خبر: ۴۱۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 30 April 2017
سید جواد رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در برازجان با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان اظهار داشت: تمام محورهای شهرستان دشتستان برای جلوگیری از جابجایی کالای خارجی بدون پروانه گمرکی مجهز شده است.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد و تولیدات کشور وارد می‌کند تصریح کرد: برخورد با قاچاق کالا در اولویت برنامه‌های پلیس قرار دارد که با تدوین برنامه‌های منسجم هیچ نقطه‌ای از دشتستان برای فعالیت قاچاقچیان امن نیست.

رئیس پلیس دشتستان از توقیف 18 دستگاه خودرو شوتی در محورهای دشتستان خبرداد و گفت: 18 دستگاه خودروی شوتی که حامل بیش از 480 میلیون ریال انواع کالای قاچاق  بودند در محورهای دشتستان توقیف شدند.

سرهنگ رضوی با تاکید بر ایجاد پلیس‌های سیار در برخورد با قاچاق کالا در دشتستان خاطر نشان کرد:با  استقرار ایستگاه‌های سیار پلیس و گشت زنی عوامل انتظامی در محورهای خروجی شهرستان دشتستان طی 24 ساعت گذشته 18 دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه در توقیف این خودروها انواع کالای قاچاق  کشف شد افزود: از این خودروهای شوتی انواع مواد غذائی ،لوازم خانگی و کفش به ارزش 480میلیون ریال کشف و در این ارتباط 18 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به مرجع قانونی معرفی شدند.

رئیس پلیس دشتستان تاکید کرد: با بهره گیری از تمامی امکانات، اقدامات لازم  برای کنترل محورهای مواصلاتی دشتستان و توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق در دستور کار قرار دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار