معاون رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:
معاون رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تمام فعالیت ها ی انتخاباتی در فضای مجازی توسط کارشناسان خبره رصد می شود.
کد خبر: ۴۱۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 28 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید امیر مرتضوی پنجشنبه بعداظهر در جلسه توجیهی و آموزشی کاندیداهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان مشهد اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، همگان موظف به رعایت دقیق قانون انتخابات هستند. 

وی رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی را ۲ عامل مهم وحدت بخش در انتخابات برشمرد و تصریح کرد: اگر کاندیداها به قوانین پایبند نباشند یقینا مورد قضاوت مردم قرار می‌گیرند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی، ابراز کرد: بهترین قاضی برای تجزیه و تحلیل رفتار کاندیداها خود مردم هستند و برای همه جای سوال است که کسانی که از قانون تخطی می کنند چطور می خواهند قانون بنویسند.

وی افزود: کاندیداها و هوادارانشان باید از تخریب یکدیگر پرهیز کنند و جلب مشارکت حداکثری مردم در صحنه را مدنظر خویش قرار دهند. 

مرتضوی همچنین با تاکید بر پرهیز از ایجاد تفرقه و تشنج در جامعه، اظهار داشت: مردم باید در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن حفظ آرامش و متانت در یک فضای رقابتی سالم از کاندیداهای خود حمایت کنند. 

وی گفت: با هرگونه استفاده غیر قانونی از امکانات دولتی برای انجام امور تبلیغاتی از سوی کاندیداها قاطعانه برخورد خواهیم کرد. 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری خراسان رضوی اظهار کرد: در ارتباط با انتخابات، تمام فعالیت ها در فضای مجازی توسط کارشناسان خبره رصد می شود و موارد تخلفی هم مشاهده شده که برخورد قانونی با آنها صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار