نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بر اساس آخرین ‌وعده‌ها راه آهن تا خرداد ماه به کرمانشاه خواهد رسید، گفت: باید تلاش کرد تا راه‌آهن هر چه زودتر به خسروی نیز برسد.
کد خبر: ۴۱۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 27 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا ، آیت‌الله امان‌الله نریمانی خواستار برنامه‌ریزی برای عبور راه‌آهن از شهرستان گیلانغرب در استان کرمانشاه شد و اظهار کرد: اگر این اتفاق بیافتد، این شهرستان از بن‌بست خارج خواهد شد.

 نریمانی با اشاره به در دست ساخت بودن بزرگراه کربلا، ابراز امیدواری کرد: این پروژه در زمانی کوتاه تکمیل شود. 

نریمانی در ادامه از اقتصاد و کار به عنوان دو دغدغه بزرگ ایران اسلامی  در شرایط کنونی یاد کرد و افزود: مقام معظم رهبری نیز در سالهای اخیر روی موضوع اقتصاد تاکید بسیاری کرده‌اند و این نشان از اهمیت توجه به این مقوله در حل مشکلات کشور دارد.

وی در ادامه اشاره ای هم به ظرفیت‌ها و استعدادهای انسانی استان کرمانشاه داشت و افزود: مدعی هستم که استعداد و ضریب هوشی مردمان این خطه از میانگین کشوری بالاتر است و این مهم لزوم توجه بیشتر به این دیار را در راستای شکوفایی هر چه بیشتر ایران اسلامی نشان می‌دهد.

نریمانی سپس با اشاره به مظلومیت قرآن کریم، گفت: قرآن کتاب هدایت بشر است، اما مظلوم واقع شده است. اگر به قرآن عمل می کردیم امروز وضعیت به مراتب بهتری داشتیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار